Horloges

Heb je er veel? Welke horloges vind je mooi? Of geef je er totaal niet om?

Ik heb 4 horloges maar 2 gebruik ik heel vaak: mn guess horloge en mn panterprinthorloge met goudkleurige klok.

Ik merk wel dat als ik geen horloge om heb, dat ik um mis =(

Ik draag echt bijna heel me leven geeeen horloge, maar nu zie ik de laatste tijd toch wel veel mooie, dus mischien voor mn verjaardag een mooie van Guess vragen ofzo.

Ik heb wel horloges maar ik doe ze bijna nooit om! Tijdens de tentamens heb ik er wel één om, aangezien dan de telefoons allemaal uit moeten!

Ik heb er 3 horloges en aangezien mn moeder horlogetic heeft kan ik ook altijd wel van haar lenen hehe

Ik vind die van Guess meestal supermooi, heb nu een POPswatch maar die draag ik niet zo veel. Het is wel een hele mooie, met allemaal oranje/roze/rode kralen, maar omdat hij zo opvalt moet ik er wel iets bij dragen dat erbij past…

Ik heb er 1, een mooie zilvere van DKNY, draag m wel vaak, tenzij ik gouden sieraden aan heb

die van GUESS!

Ik heb er 3. Ik draag ze nooit, enige die ik wel gebruik is een horloge met een brede, leren bandje :grinning: i likee
Ik zou ook wel zo een mooie van D&G of Guess willen hebben.

heb twee horloges, één nette zilveren van Tommy Hilfiger en een sportieve/stoere bruin leren met blauwe kraaltjes van Fossil

Ik heb niet veel horloges, maar 1 want ik kan jammer genoeg alleen tegen goud en dat vind ik totaal niet leuk!
Ik heb er 1 van Esprit van me vriend gekregen!

ik heb 1 horloge (een metalic met een zwart bandje van boccia) en ik draag um elke dag kan niet zonder

Ik maak ze altijd kapot…
Ik heb in 3 jaar tijd denk ik 6 horloges gemolt… Maar ik heb ook mestal geen super dure :wink:

Ik heb twee horloges
Eén van stalen van Guess, die is een beetje grof. Een één van D&G, met een zwart leren bandje (zie Shoplog).

ik heb 6 horloges :blush:

mn Diesel is het mooist, samen met eentje van Davis
zijn allebei GROOT en ZWART en lekker stoer, die van Davis is wat netter, ook handig!

Ik heb 1 horloge al 2 jaar en hij zit heel lekker!
Het is een schakel horloge van zoppini en hij veranderd dus elke keer, Helaas zijn de schakeltjes errug duur dus koop ze ze maar heel af en toe
http://img181.imageshack.us/img181/7066/horloge9fs.jpg

Dat is hem

Ik geef totaal niet om horloge’s, lekker niet de tijd in de gaten houden ^^ Toch van plan eentje te kopen, voor de handigheid, eentje van fossil ofzo?

Ik heb 2 horloges, beiden van esprit. 1 om te werken en 1 voor net:)…

Ik hou niet zo van horloge’s…
als k de tijd wil weten kijk k wel op me telefoon… maar k heb wel 3 horloge’s ofzo… geen idee waar ze liggen, dus ook geen id welk merk ze zijn :stuck_out_tongue:

Ik heb er 1 , van DKNY :grinning: ik heb hem voor me verjaardag gekregen ben er heel blij mee

ALTIJD HORLOGE! wij zijn vrienden voor het leven:P. ik slaap, zwem, douch, internet (:stuck_out_tongue:) alles doe ik ermee! en nooit gaat ie af!. Ik heb er eentje van guess. met veel steentjes… een steel.