Hallo,
Zoals velen van jullie misschien inmiddels wel weten ben ik Chronisch ziek, ik heb de ziekte van Crohn. Heel vervelend allemaal, maar toen ik mijn diagnose kreeg werd er mij verteld dat ik ook horlogeglasnagels (=trommelstokvingers) heb. Dit hoorde wel wat bij Crohn ofzo. Er was geen goede doorbloeding in mijn handen (mijn nagels waren ook vaak extreem blauw). Zelf kon ik niks op internet vinden dat dit bij de ziekte van Crohn hoort, maar de arts beweerde van wel.
Dus dan geloof ik dat maar…
Nu is het een paar maand verder, mijn onstekingen zijn langzaam aan aan het afnemen, en mn nagels zien niet zo vaak blauw meer.
Maar ik vroeg me af of die horloge glasnagels nog weggaan.
(ik heb het overigens niet zo erg als wanneer je het googled hoor… die afbeeldingen zijn wel extreem). Mijn nagels zijn erg bol en krom en ik merk dat mn nagels steeds breeder worden. Dit vind ik dus absoluut niet mooi.
Ik was altijd groot fan van nagellak, maar nu vind ik dat echt niet mooi meer.
[b]
Weet iemand of je nog van horlogeglasnagels af kunt komen, of dat dat altijd zo blijft? Of heeft iemand hetzelfde? Vind het zo lelijk Voor anderen valt t misschien niet zo op, maar mij wel.
Ook breken mn nagels heel snel af, en zijn ze extreem droog![/b]