Horloge (alsjeblieft even kijken!)

Hallo allemaal,

Ik heb voor mijn verjaardag een horloge gekregen, helaas was het een dag erna al kapot dus heb ik het terug moeten brengen. Nu ben ik alle kruidvat-filialen hier in de buurt langs geweest of ze daar nog zo’n zelfde horloge hadden, maar dat was helaas niet zo.
Nu zoek ik iemand die voor mij in een kruidvat filiaal wil kijken, en eventueel het horloge voor mij wil kopen als ze het nog hebben.

Het betreft dit horloge:
[s]http://online.kruidvat.nl…133/Horloge.html?token=-1

http://online.kruidvat.nl/image.html?id=49124&var=3

Maar dan met een zwart bandje, een zilver uurwerk en zonder strassteentjes.[/s]

Edit:

http://www.girlscene.nl/images/library/3e/8a/0b/18/3_427e446510b3ba9d80b5491dc77c5ba7644deba2.jpg

Dit is precies het horloge wat ik zoek!

Je zou me er heel blij mee maken, ik vind het namelijk erg jammer dat ik mijn horloge terug moest brengen :frowning_face:.
Natuurlijk krijg je wat extra’s voor de moeite, en vergoed ik alle kosten.

Je mag altijd noten of hier reageren!

ik ga vrijdag naar het centrum, ik zal dan even kijken of ze 'm hebben!

als ik een de stad ben zal ik even kijken :slightly_smiling_face:
maar het is natuurlijk een heel erg gewild horloge omdat het best mooi is voor die prijs, dus ik denk het niet…

Nee ik denk het ook niet, want de actie is ook al van 1 of 2 weken geleden. En zwart is natuurlijk ook een gewilde kleur.
Maar super fijn dat jullie even willen kijken! :grinning:
Je weet maar nooit…

Oh die wilde ik ook, maar ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb als hij zo snel kapot is.

Nou, ik denk niet dat ze allemaal zo snel kapot gaan hoor. Dit was gewoon een fabrieksfout.
Alleen jammer dat ik nét die ene moet hebben met een fout :’).

ik zal deze week is voor je gaan kijken :slightly_smiling_face:

Wat aardig. Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Ik moet morgenochtend ook nog even de stad in dus dan kijk ik ook even of ik hem zie.

Super.
Wat aardig van jullie allemaal :slightly_smiling_face:.

Als iemand 'm ziet, meteen kopen he! Haha.
Maar ik garandeerdat ik te vertrouwen ben.

Nog meer mensen die voor mij willen kijken? :slightly_smiling_face:

Ik wil morgen ook wel even voor je kijken =)

Dankje! :slightly_smiling_face:
Jullie maken mij echt blij, haha.

Ik kijk morgen wel in Winschoten :grin:

wauw die witte is iig al supermooi.
succes ermee.

Ik kijk morgen ook wel eventjes als ik bij de Kruidvat kom! (:

Ik weet niet zit hoe het met horloges, maar heb je niet iets van garantie, en dat ie dus gerepareerd wordt op kosten van de fabrikant?

Bedankt. Ik hoop echt dat een van jullie 'm tegenkomt!
Maar ik wil dus wel echt de zwarte met zilver he, niet zwart met brons, of zilver met een ander kleur bandje! :slightly_smiling_face:

Ja ik had inderdaad 2 jaar garantie, maar in de winkel hebben ze me uitgelegd dat de garantie inhoud dat je je geld terugkrijgt en niet dat hij dan gerepareerd werd.

Oh, en mocht iemand 'm voor mij kopen, breng dan alsjeblieft het bonnetje mee (en bewaar dat ook). Dat is handig voor als er nou bijvoorbeeld 2 personen zijn die het hebben gekocht, maar ook in verband met garantie.

Sorry als ik veeleisend overkom, zo bedoel ik het niet :flushed:.