HORECA anti-slip schoenen

Ik werk dus in de horeca en moet verplicht anti-slip schoenen aan en ik had een paar op SFC besteld en opzicht zaten ze wel oké maar ze zijn heel zweterig en al het vuil blijf eraan hangen (en eerlijk, mooi zijn ze ook niet)

Hebben jullie misschien aanraders van normale schoenen voor in de horeca (dus bijv. nikes of adidas of ascis ofzo) die anti-slip hebben (en helemaal zwart zijn)? Of wat voor schoenen dragen jullie?
En ik werk in de keuken dus geen serveerster ofzo dus ik heb regelmatig te maken met gronden vol met meel en nattigheid :slightly_smiling_face:

Oeh, daar ben ik dus ook benieuwd naar! Werk zelf ook in de keuken op mijn Vans en die zitten na een paar uurtjes werken onder de plakzooi en etensresten. Mijn mede collega is niet zo netjes en flikkert alles op de grond :expressionless: door de gladheid kan ik gewoon schaatsen

Ik volg ook even mee want ik ga regelmatig bijna op mn smoel door al de drank die op de vloer ligt op mn werk lol

Als je antislip schoenen intikt bij Google dat krijg je genoeg keuze. Persoonlijk zou ik genoegen nemen met lelijke schoenen als ze zo goor worden. Is alleen maar zonde om dan Nikes oid te kopen lijkt me.

Ja ik heb dus al mijn hele werktijd van die lelijke werkschoenen en eerst werkten ze altijd, maar de laatste paar keren dat ik ging werken was het zo’n zooi dat er gewoon een soort spoor aan de zool bleef plakken wat erlangs hing. Om van te walgen.
Die schoenen ga ik niet meer aandoen en ook niet meer schoonmaken zo vies vind ik ze. Ik heb nu wel nieuwe nodig.

Ik ga binnenkort winkelen dus als ik iets vind laat ik het wel weten! :wink: