Hopen of vergeten?

verwijderd…

kzou hem vragen of hij is wil afspreken
kweet het, de stap is moeilijk maar er is gwn geen ander optie
mijn geval:zit al6jaar in mn klas, kvond hem nooit leuk op je weet wel welke manier, en nu 5maanden ben ik verliefd op hem
eergisteren sprong ik nog van blijdschap (letterlijk) en nu ben ik 2dagen depri door hem, ah zelfst het mooi weer kan er nx aan verandere :frowning_face:
kvind hem echt zozozo leuk en hij geeft ook zoveel hints maar dan kan hij zo raar uit de hoek komen, alsof ik dan weer niet besta…
en de volgende moment staart hij naar me, praat constant met mij, flirt, plaagt ect
kben zo onzeker omdat hij nx echts onderneemt…
kwil hem zo…
:four_leaf_clover: :woman_facepalming:

ja ik zou gewoon als ie op msn is eerlijk tegen hem zeggen, dat je hem echt nog leuk vind en vragen wat ie van jou vind, als ie je ook leuk vind zou je iets met hem af kunnen spreken, en als ie zegt van niet dan houd het denk ik op en moet je proberen om hem te vergeten hoe moeilijk het ook is. maar dan heb je in ieder geval duidelijkheid.

vertel hem gewoon wat je voelt en kijk hoe hij daarop reageert en beslis dan of je voor hem wilt gaan of niet…

zeg hem gewoon via msn hoe je je voelt. en zeg er dan bij 't spijt medat ik het zo vertel want dit vind k eigenlijk te onpersoonlijk maar aangezein ik jou nooit
zie. en het me echt heel erg dwars zit moet ik 't kwijt. .

Lang leven weekenden & openbaarvervoer. Mijn vriend woont 75 km bij me vandaan, maar na bijna 8 maanden gaat het nogsteeds hartstikkegoed !
Vraag of hij het wilt proberen, want nooitgescoten is namelijk altijd mis. Better to have loved and lost than never to have loved at all! :slightly_smiling_face:

xx Succes !

heeey!!
bedankt iedereen, alleen ik heb hem vandaag aangesproken via msn alleen heb helemaal geen reactie terug gekregen… en altijd heeft hij korte maar wel aardige antwoorden. Volgende week dinsdag ga ik met school naar de stad toe waar hij woont dus daarover wilde ik hem vertellen, maar jammer genoeg is dat niet geluk. Ik dacht zelf om gewoon spontaan aan te bellen;)!! Haha. als hij niet thuis is oke, maar als hij thuis is dan ga ik wel ff goed met hem praten. Via msn praat ik ook NIET vaak met hem… dit jaar voor de 2e keer vorig jaar iets van 5x das niet echt veel…

Dank je wel dat je me wilt helpen, mijn vriendinnen proberen me ook te helpen maar eentje zeg gewoon contact hebben een andere zegt je moet hem vergeten en nog een ander wist niet wat ze moest zeggen maar ook dat ik gewoon eerst mijn gevoelens tegen hem moet zeggen!

Trouwens misschien moet jij ook de eerste stap doen;)!! Want jongens denken meestal niet na wat er in meisje hoofd om gaat, daar zijn ze jongens voor:P!! haha, oke niet alle jongens hoor (excuus)

ik heb vandaag via msn gedag gezegd alleen hij zei voor de 2e keer niks terug, maar ik denk dat hij het ook veelte druk heeft met school, zijn laatste jaar en hij is een keertje zitten gebleven duss… haha. Maar volgende week ga ik naar de stad toe waar hij woont, omdat we een excursie hebben met school, en dat is vlakbij zijn huis. Dus ik d8 dat vandaag even te berichten maarja meneertje reageert niet… (jongens…:wink:) Dus ik denk nu om gewoon spontaan die dag aan te bellen en gedag te zeggen en hem alles te vertellen…

maar voor jou GO GIRL;)