Hopeloze vriendin

Hoi, ik zocht naar een topic om even men hart te kunnen uitstorten over men vriendin maar vond niet direct een goeie. Dus hier kan je alles kwijt over je vriendin.

Ikzelf heb ook een probleem. Men beste vriendin is een tijdje geleden verhuist. Mijn ouders vonden dit meisje niet goed voor mij, ze had een verkeerde invloed. Toch ben ik nog altijd bevriend met haar. Maar de laatste tijd gaat het niet goed tussen ons, we hebben constant ruzie over dat ik niet naar daar kan komen of zij niet naar mij, omdat ik nooit tijd heb. Ik verzin gewoon constant smoesjes om niet met haar te moeten afspreke 1. omdat mijn oudrs dit niet meer willen & 2. omdat ik zelf met andere vrienden van hier wil afspreken. maar ik kan haar gewoon niet laten gaan. Gisteren heb ik een lang bericht gestuurd waarin staat dat ik het niet meer zie zitten, maar weet nu echt niet hoe ik dit moet oplossen ;s kan iemand mij misschien helpen?

nou, je hebt zelf al eigenlijk gezegd wat er aan de hand is; je ziet het niet meer zitten. dat heb je ook al tegen haar gezegd, en het enige dat je nu nog moet doen is haar reactie afwachten…

of zie ik het nu verkeerd ?

Ik denk dat je het zelf al opgelost hebt door dat bericht wat je haar gestuurd hebt. Het enige wat je kan doen is haar reactie afwachten.