hopeloosverliefd op een goeie vriend

Nuja, ik ben eigenlijk nieuw op girlscene, maar ik heb écht hulp nodig !! :astonished:
Wie zin heeft om dit te leze en mij advies te geven :

Dus, in february leerde ik een jongen kennen in Parijs uit mijn jaar, we werden echt héél close enzo, en hij knuffelde mij steeds, was echt lief en zei ook dat hij mij echt een héél speciaal meisje vond, toen hij het koud had aan zijn handen stak hij deze heel voorzichtig onder mijn benen.
Maar het probleem was dat ik toen verliefd was op een andere jongen,…
ik vertelde ook steeds over die jongen en na een tijdje werd hij echt heel geïrriteerd…
We bleven wel af en toe praten na Parijs en hij lachtte steeds naar mij.
Ik heb er alles aan gedaan niet verliefd op hem te worden uit angst om gekwetst te worden, ik denk ook 24 op 7: ‘‘hij gaat me niet willen!!’’
Maar als ik bij hem ben voel ik me gewoon gelukkig, omdat we zo dezelfde waarden hebben en echt plezier samen kunnen maken. Een tijdje geleden had ik hem een mail gestuurd dat er iets was gebeurt dat ik hem moest zeggen,… ik heb een naar verleden en ik wou er met m over praten ,want hij begrijpt me wegens zn gevoeligheid.
hij zei niet veel op school, behalve zo heel stilletjes: ‘hey’ of een lachje.
Op een of andere dag kwam hij naar me om te vragen om te praten en dat ik echt alles kon zeggen,want hij vroeg zich echt af wat er met me was en hij was zich allerlei scenario’s aant inbeelden, ‘‘die niet konden waar zijn’’ vertelde hij.
Wat bleek na ons gesprek was dat hij een maand over me had zitten piekeren, overongerust is over me, zou flippen moest er met me iets gebeuren,…
Hij kwam de dag erna naar me (wel verlegen) en we babbelden( hij was wel heel zenuwachtig, maar echt lief).
Nu zegt hij dikwijls aarzelend hey of draait zich om op de speelplaats,kijkt recht naar mij en lacht naar me, een vriend van hem houd me in het oog,…

Nu zit ik met het probleem dat ik een vriendin heb die erge roddels over me gezegd heeft tegen hem(dat ik naar een instelling moet, dat ik leugens vertel,…). ik smste hem dan ook een keer en hij smste heel kort: ik heb je smsje gekregen& jawel die sms heb ik gehad,… verder niks…
Van toen tot nu(meer dan 3 weken geleden) heeft hij nog geen sms gestuurd naar me(ik wacht tot hij iets stuurt)
Ik weet het echt niet, hij kijkt dikwijls en een vriend van hem houd me heel de tijd in het oog, maar vandaag keek hij zo snel de andere kant op,…
Het is echt een lieve jongen die wacht op een serieuse relatie en de bedoeling heeft met deze persoon te blijven, tenzij er bedrog ofzo zou zijn(hij heeft ook nog maar 2 liefjes gehad die het met hem uitmaakten omdat hij te ‘‘silly?’’ was)…
Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik ben heel onzeker & wil niet afgewezen worden, want ik ben al veel gekwetst…
Ik ben ook een beetje dichtgeklapt, door mijn angst… en ga daardoor doen alsof ik hem niet zie :s
Kan iemand me helpen of kijken wat hij bedoeld?? want ik ben ni normaal hopeless

Ps: hopelijk is dit niet te onduidelijk ! :astonished:
x’)

Misschien denkt hij dat die roddels waar zijn?
Ik denk dat je even met hem moet gaan praten :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon naar hem toegaan en vragen waarom ie niet reageerd op je smsjes enzo. En hem gewoon uitleggen dat die roddels niet waar zijn, aangezien het volgens jou een gevoelige boy is begrijpt hij dat vast wel!
En dan, als jullie het gewoon weer gezellig hebben enzo, zou ik echt voor 'm gaan. Want zo als je hem beschrijft vind je hem echt heel leuk en lief enzo.

Nouu, kijk.
Ik denk sowieso dat je even naar hem toe moet gaan, & gewoon met hem moet praten. Waarom hij de laatste tijd zo anders doet. Dat antwoord weet je denk je al; die “vriendin” van je. Dan zeg je dat ALLES is gelogen. En dan maar hopen dat die kut vriendin het niet allemaal heeft verpest. &je moet het tegen hem zeggen dat je hem leuk vindt in dat gesprek, dat is denk ik wel beter. =]
xxxx

Dat denk ik ook wel, maar toch blijft de angst er om afgewezen te worden dat ie me gewoon niet wil omdat ie niet voor me zou vallen…
Hij kijkt wel heel dikwijls(als ik niet kijk)
Hij stuurde wel terug op de smsjes, maar kort.
Ik denk inderdaad dat ik alles eens met 'm moet uitklaren over die slechte vriendin… zei is wel heel manipulatief en ze was mijn beste vriendin…(hij is niet verliefd op r want hij heeft ze afgewezen).

Misschien moet ik mn gevoelens uiten,maar dan zal hij me misschien afwijzen?

xxxx

Wat de rest zegt!
En ik denk echt dat je niet te lang met het praten moet wachten :wink:
Anders groeit het misschien uit elkaar.

x, success!! :four_leaf_clover:

Dankje voor die raad, ik moet het wl degelijk uitklaren met m…
ik verlang r echt naar terug zo samen met hem me te amuseren :frowning_face:
Hij weet datk hem leuk vind, maar op welke manier weet hij niet…;p

Ga met hem praten en vertel hem wat je voor hem voelt?
en natuurlijk ook dat die leugens niet waar zijn

Nja, dat gevoel heb ik nu zo’n beetje… en ik wil niet dat dat gebeurt ! ö
x

Gewoon naar hem toe gaan en vragen wat hij allemaal gehoord heeft over je.
En dan gewoon het verhaal vertellen en ook wat je voor hem voelt.

ik geef de rest ook gelijk!
ga met hem praten, dat zal direct de dingen verduidelijken.
Ik weet ook wel dat je schrik hebt om afgewezen te worden ,
maar meisje, je hebt daar geen rede toe. je bent niet lelijk, hij is zeker niet té knap voor jou. hij zei zelf dat hij je speciaal vind…
ik zou er voor gaan! en laat hem weten wat je voor hem voelt…
voor het vakantie word en je hem 2maanden niet meer ziet…
en daarbij, angst om afgewezen te worden!? wie heeft dat nou niet!?
nuja, ik kan wel geloven dat je niet afgewezen wilt voelen , en niet met dat rotgevoel achter wil blijven zitten van ‘wil hij me nu of niet?’ ,
en daar kan je maar op 1 manier achterkomen ; ASK HIM!

andrs ga je je de hele vakantie afvragen of het misschien iets zou kunnen geworden zijn…

kzou zeggen ; vraag en je weet!

, kusje

[b]Meis, ik denk dat je het er met hem over moet hebben, gewoon op een goed moment afspreken en vragen wat er met Hém is.

Als je echt zo gek van hem bent moet je dat ook zeggen
dat je niet weet of hij het leuk gaat vinden, maar je hebt dan
je hart gelucht en je weet waar je aan toe bent

xxxxSucces![/b]

Dankjé allemaal al ! :astonished:
Ik hou zeker alles op de hoogte als er iets ‘‘speciaal’’ of slecht zou gebeuren:)

XXXX

sowieso begrijp ik niet dat je iemand die over jou roddelt, nog een vriendin kan noemen. maar ik zal serieus met hem gaan praten over die roddels. dat ze totaal niet waar zijn. je kan toch zo goed met hem praten enzo? doe dat dan gewoon. en ga een beetje daten, anders word het toch nooit wat?