hopeloos

[i]
ik heb het echt even moeilijk en moet echt mijn verhaal even kwijt, want ik weet niet meer wat te doen.
En ik heb echt geen zin in van die lullige reacties.
Als je gewoon zegt wat je denkt, is het goed.

Dus ik heb 2 maanden relatie met de pérfecte jongen.
maar 3 weken terug ging het niet meer zo goed en biechte hij op dat hij niet meer verliefd was op me. ( ik bedoel: het is amper 2 maanden, er moet toch iets meer zijn? maar hij praat niet, en ik ben 100 procent zeker dat hij in het begin wel écht verliefd is geweest op me.)
Nu ja toen gaf hij me valse hoop en zo verder.
Hij is heel gesloten, en verteld niet wat hij wilt of voelt.
Dus toen had ik gezegd: misschien is het beter als we uit elkaar gaan, want na die hopeloze gesprekken. ( niet in reallife) Hij wil namelijk niet praten… waarom niet? nou ja dat weet ik niet. Misshien durft hij de confrontatie niet aan.
Verder op wat ik hem zei: was hij heel verbaasd en zei hij dat hij het nog eens wou proberen, en dan schreef hij nog 1 smsje toen hij het heel druk had, dat zijn ‘liefde voor mij’ wel zou terug komen. Dat is nu al inmiddels een week geleden. En ik heb nog bijna amper iets van hem gehoord, en ik als ik vragen stel, negeert hij ze door 1 of ander uitvlucht :frowning_face:
Het is ook al 3 weken geleden dat we elkaar hebben gezien. En hij vraagt ook niet om af te spreken.
Ik weet echt niet wat doen, of hoe het nu zit. Ik ben deze situatie wel beu.
Maar ik wil niets liever dan mijn vriend terug zoals hoe het was in het begin.
Ik weet niet eens of we nog eens relatie hebben of niet. Of hij wil dat het nog goed komt, of hij nog eens wil proberen?
Of moet ik hem laten gaan? En verder gaan met mijn leven.
Hij betekend echt zoveel voor me. Ik ween elke dag, en slaap er niet meer door, terwijl hij gaat drinken met zijn vrienden.

sorry, moet er even uit :s
jullie denken waarschijnlijk dat ik hem moet laten gaan.
maar hij is me veel te speciaal om nu al op te geven. Ook al kwetst hij me super hard.
[/i]

Ik ween elke dag, en slaap er niet meer door, terwijl hij gaat drinken met zijn vrienden.
dat zegt genoeg toch.
mischien vind je het nu al heel vervelend maar hoe langer je aan het lijntje gehouden word hoe erger je het voor jezelf maakt

Het komt er dus op neer dat jij hem veel leuker vindt dan hij andersom, en ik betwijfel of dat goed voor jou is. Ik zou proberen het even te laten gaan, hem als hij zelf naar jou toe komt eventueel nog één kans te geven, maar daarna echt niet meer; want hij kwetst je nu al.

Misschien moet je gewoon recht naar hem toe stappen en hem vragen hoe het nu eigenlijk zit?

Ik zou eerlijk tegen hem zeggen hoe jij je voelt en dat je antwoord wilt.
Misschien is er wel een reden dat hij je opeens zo negeert.
Als hij echt niet reageert en niks meer van zich laat horen, is het denk ik toch beter om je wat minder op hem te richten en je meer te richten op andere leuke dingen in het leven.

Succes ermee!

dacht ik al :frowning_face:
bedankt

jullie denlken waarschijnlijk dat ik hem moet laten gaan

Je weet al zo’n beetje wat je te horen gaat krijgen:$

Misschien moeten jullie verder gaan als vrienden en je kunt hem natuurlijk niet dwingen om het te zeggen, vertel eerst hoe jij je voelt en heb gedult dat hij het ook gaat zeggen en als hij wegrent voor je kun je er natuurlijk niks aan doen dan zou je hem moeten loslaten :frowning_face: sterkte

Je kunt geen realtie baseren op “Liefde die nog moet komen.”

Even de feiten op een rijtje zetten. Je hebt twee maanden met je vriend. Drie weken terug, dus in de eerste maand van je relatie (ongeveer), zei hij al dat hij niet meer verliefd op je was. Sindsdien heb je hem ook niet meer gezien. Alleen vaag contact via sms (en vermoedelijk msn en bellen?) waarbij het heel lastig is gevoelens goed over te brengen. Hij leeft lekker verder, gaat uit met zijn vrienden en is helemaal niet met de situatie met jou bezig.

Ik denk dat het tijd is om hem te laten gaan. Nog 1 goed gesprek, in het echt, een face to face confrontatie zodat echt duidelijk wordt wat jullie allebei willen. Als daaruit blijkt dat hij het eigenlijk niet meer ziet zitten met jou, is het tijd om verder te gaan en hem achter te laten. Succes.