Hopeloos

Oke , ik vind een jongen leuk maar ik ken hem totaal niet , we hebben wel eens oogcontact ALS ik heb eens zie maar ik wil dus in contact met hem komen alleen zijn beste vriend mag mij niet echt omdat hij de ex is van een vriendin van mij en ik had haar verteld dat hij vreemdging (dat is wat een vriendin hoort te doen als je haar vriendje vreemd ziet gaan toch?)
dus ik ben bang dat als ik met hem in contact kom , dat hij mij gaat afwijzen omdat zijn beste vriend mij sowiezo niet mag. Bij jongens is het toch zo dat als zijn vrienden je niet mogen dat het dan echt niks word toch? dat had ik hier wel eens gelezen.
dus wat zal ik doen?

Ik zou gewoon ‘Hi’ tegen hem zeggen ofzo. Nee heb je en ja kan je krijgen. En dat zegt mijn moeder altijd.

Ligt heel erg aan de jongen zelf. Daarnaast, als hij je al afwijst om zijn vriend, was het toch nooit wat geworden want dan wou hij niet echt voor je gaan.

Voeg hem toe op hyves/facebook, vraag z’n msn, praat een beetje en als jullie elkaar beter kennen kan je een keer afspreken. Komt goed :grinning:

Afwijzen omdat zijn vriend je niks vind omdat jij eerlijk bent geweest tegen je vriendin?? Als de gebeurt vind die leuke jonge eerlijkheid dus niet echt belangrijk.
Lijkt mij wel belangrijk in een relatie, zelfs in het begin!!

Oke! Dit is gewoon eng! Ik had precies hetzelfde! Ok ; Ik had dus aan een aantal mensen in me klas verteld dat ik hem leuk vond. (ik kende hem toen niet eens) en iemand had het toen dus doorverteld aan die beste vriend! Dus ik helemaal huilen van shit shit shit! Maar uiteindelijk heeft die beste vriend het aan hem verteld! En toen dacht hij; zij is ook best leuk! En nu hebben we al bijna 9 maanden! Ik heb hem ook eigenlijk via msn benadert. Dus vraag ze msn. Of laat het iemand perongeluk iets te hard zeggen in z’n bijzijn. Zo van ‘’ Weet (die jongen ) eigenlijk al dat Noa hem leuk vind? ‘’. Nouja veel succes heh! xoxoxo