Hopeloos.

Hoi meiden.
Jullie zullen wel denken, alweer een zeurpiet die over een jongen zeurt, maar ik moet dit echt kwijt. Ik ben afgelopen week op vakantie geweest met vriendinnen en we hadden echt super leuke jongens als buren. Met 1 jongen daarvan ging ik echt super veel om, we waren dag en nacht samen. Ja letterlijk, hij sliep bij ons in de tent samen met nog wat buren. We hadden het super gezellig en we hadden veel gemeen. Er was alleen 1 probleem: hij had een vriendin. Ik vond het prima, er is ook niks gebeurd. Maar we waren telkens aardig intiem en het klikte gewoon echt goed. Nu ik weer thuis ben, gaat er geen moment voorbij dat ik niet aan hem denk. Hij zit constant in me hoofd, ik denk dat ik verliefd ben geworden…We smsen ook best veel met elkaar, telkens als ik een smsje van hem krijg stuitert mijn hart heen en weer. Maar hij heeft een vriendin dus ik moet hem uit me hoofd zetten, het lukt me alleen niet… Heeft iemand tips? Misschien dat ik hem een smsje moet sturen met iets erin? ik heb namelijk té veel hoop terwijl ik zelf in zie dat het toch niet goed komt omdat hij een vriendin heeft :[
iig bedankt voor het lezen. x

Hij heeft een vriendin, & er is niets gebeurd… Waarschijnlijk ziet hij jou gewoon als een goeie vriendin ofzo. (:
Hou gewoon contact met hem, om de vriendschap in stand te houden,
maar persoonlijk vind ik dat als hij een vriendin heeft, je afstand moet houden (op vlak van intimiteit dan.)

Ja klopt, er is verder ook niks gebeurd, maar hij was degene die telkens aan mij zat om het maar zo te zeggen. Hij streelde me rug, benen etc. Naja zaterdag is er een feest in hun woonplaats en daar gaan we met z’n allen heen. Misschien dat hij ook komt en dan ga ik proberen het hem te zeggen…

+1

Ach, alles kan kapot :wink:

Als er niets gebeurd is moet je je hoop er niet op vestigen, jongens doen dat soort dingen die je beschrijft nou eenmaal graag bij elk meisje… Maar zoals de girls hierboven al zeggen - wacht lekker tot het uit is of dat hij naar jou toekomt en zegt dat hij je leuk vindt en ga ervoor!

Ten eerste zou ik beginnen met de hoop op te geven dat het iets gaat worden tussen jullie.
Ik zou wel vrienden met hem (proberen te) blijven, want zoals je zelf zegt klikt het goed tussen jullie…
En dan zodra het uit is inderdaad, HOPPA.

Probeer niet tussen hem en zijn vriendin in te gaan staan, dat voelt ongelofelijk klote.

geef het op, hij heeft een vriendin en zolang hij dat niet beëindigd is er voor jou geen hoop.
terwijl jij zo’n meisje wil zijn dat een dubbelleven lijdt en waarmee hij een vreemdgaansleventje gaat lijden.

Zoek een ander jongen. Verder heb je ook geen andere keuzes of niet?

Idd.
En ik zou het echt triest vinden als je gaat stoken.