Hopeloos ;/

Hee girlzz

Een jaar terug leerde ik een jongen kennen die naast me kwam wonen. Hij is dus mijn buurjongen. Vanaf het moment dat we elkaar spraken klikte het meteen. Alles was hartstikke gezellig enzo gwn als vrienden. Hij kwam een keer in de twee weken hier. In het weekend. Later begon ik gevoelens voor hem te krijgen.
Ik heb het toen nooit tegen hem gezegd en hij kreeg een vriendin. Ik vond t niet zo fijn om hun samen te zien. Maar na een tijdje accepteerde ik het. Maar die verkering van hem ging uit en ik begon hem opnieuw leuk te vinden. We waren heel close samen en deden vaak hele leuke dingen. Het gevoel van verliefd zijn leek wederzijds en na een tijdje kregen we dus verkering. Het probleem was alleen de afstand en t leeftijdsverschil. Ik was 12 (bijna 13) en hij 15 (bijna 16). Na een maand ofzo werd het minder enzo en we werden beetje jaloers op elkaar. Het ging dus uit en daarna hebben we elkaar een maand genegeerd mr beide konden we het niet langer. Dus we kregen weer iets. T is later dus weer uitgegaan door een ruzie. Hij gebruikte me vertelde die mr hij had nog echt gevoelens voor mij. Maar op de een of andere manier geloofde ik hem niet helemaal. Hij heeft add en hij liegt heel veel enzo. Je kan nooit op hem aan. Maar nu 2 maanden later zien we elkaar nog steeds. De vriendschap is weer oké enzo maar hij is heel dubbelzijdig. Eerst zegt hij dat hij het niet fijn vind als we zo dicht bij elkaar komen en 10 minuten later wil hij dat ik hem knuffels geef. Maar als hij die lieve jongen is zonder groepsdruk erbij enzo is hij het beste vriendje ever! Maar anders is hij de erste die je ook kan krijgen. Dan gebruikt hij je gwn keihard.
Maar het probleem is dus dat ik hem eigenlijk niet wil als vriendje mr als we elkaar knuffels geven enzo dan voel ik weer iets voor hem!

Heeft iemand tips of hetzelfde meegemaakt zo ja, hoe ervaarde jij dat?
Tips zijn altijd welkom!

P.s sorry voor lange en misschien beetje onduidelijke bericht.

Xoxo lynn

Ik kan me niet echt plaatsen in je situatie maar als ikzelf in zo’n situatie zou zitten zou ik er gewoon mee ophouden. Klinkt heel bot en recht-voor-z’n-raap maar als jij 50% van de tijd vindt dat hij zich vervelend gedraagt, lijkt dat me ook niet zo’n leuke relatie…

Wat een moeilijke situatie joh!
Zelf heb ik dit nog nooit meegemaakt maar ik zou er ook mee ophouden net als miroslava.

Ja sorry het is niet zo heel duidelijk hoe ik het beschrijf maar anders is t een superlang verhaal. Maar ik wil er ook mee stoppen. Sowieso heb ik gelukkig al geen relatie meer met hem maar hij is nog steeds wel super hot enzo. Als hij mij zomaar een knuffel en een zoen op me wang smelt ik weer voor hem. Maar het liefst wil ik dat niet.

Ik wil er ook mee ophouden!

Als een jongen je echt leuk vindt dan vindt die je ook leuk wanneer zijn vrienden erbij zijn. Knuffel niet meer met hem en neem voor jezelf wat afstand. Als jullie echt bij elkaar horen dan komen jullie over een paar jaar wel weer bij elkaar.

13 en 16 klinkt als een verschil van maar 3 jaar maar op die leeftijd is dat verschil veel groter dan wanneer je bijvoorbeeld 20 zou zijn. Hij is waarschijnlijk met andere dingen bezig dan jij. Probeer je aandacht op andere jongens te focussen, deze is nog niet toe aan een relatie.

Oh, en ADD is een concentratie stoornis, geen ‘lieg’ stoornis. Dus als hij liegt tegen je is dat niet daardoor.

Ik ben het helemaal eens met Keke! Stop met die relatie (sorry het kan een beetje bot klinken) maar het is ook beter voor jezelf als je er mee stopt. 3 jaar is niet zo veel verschil maar op een leeftijd van 13 en 16 is het wel veel.