hopeloos

oké ik ga een heel verhaal schrijven, maar ik moet dit kwijt, anders kan ik écht niet slapen, want ik zit hier met tranen in mn ogen.
Ik heb een jongen leren kenne via vrienden.
Hij deed echt superlief enzo
Toen werden we beste vrienden, en we spraken eens af,
toen zaten we aan elkaar enzo, en op msn deden we heel veel praten, en cammen.
Ik heb hem toen ook verteld dat ik hem leuk vond, en hij zei: ik vind jou ook een beetje leuk, maar ik wil gewoon geen relatie. (dat vond ik helemaal niet erg, heb ik hem ook gezegd)
We deden praten over alles, en we konden al onze geheimen aan elkaar kwijt.
Urenlange gesprekken ook als we afspraken.
Toen we de 2de keer afspraken alleen (want ik sprak ook af als hij met vrienden was en ik met mijn vriendinnen) zaten we ook aan elkaar enzo. (toen wist hij dat ik hem leuk vond) en hij zei zelfs; ik voel me heel speciaal bij jou.
Maar het probleem is, al een week ofzo doet hij heel raar, negeert me als ik vraag om af te spreken, wilt cam niet meer aan. Heeft niks meer te vertellen.
en als ik vroeg of er iets was zei hij: nee hoor er is niks, heb het druk, en kan niet veel afspreken meer. Zaterdag was er een feest, en we gingen met vrienden erheen, en hij was erook bij, in het begin negeerde hij me en toen hij wat op had ging hij helemaal aan me hangen. Toen ik weer op msn kwam, deed hij weer heel raar. Dus ik was het zat en smste net:
is er echt niks? je doet zo anders! toen kreeg ik terug: Hmm. n beetje ik heb niet echt zin in een relatie of verplichtingen en afspreken en jij wel en ik ben de laatste tijd ook met mijn hoofd bij andere dingen!
Maar dat snap ik dus niet, want hij weet dat ik geen relatie hoef, en dat ik het niet erg vind, en hij begon altijd met vragen om af te spreken, en aan me te zitten. Ik smste terug van waarom heb je me dat niet eerder gezegd, ik maak me zorgen. hij smste: tja ik wilde het eerst zeker weten mja, denk er maar niet teveel over na, slaap lekker.
Ik voel me echt zwaar klote.
Ik weet niet wat ik moet doen, is alles opeens zomaar over? waarom vertelt hij het me nu pas. Alles wat ik kan doen is huilen, ik wil hem niet kwijt als beste vriend, ik kon super goed met hem praten, en als ik bij hem ben voel ik me zo goed.
Pfoe het moest eruit.
Weet iemand wat ik hiemee kan doen?

Tja dingen kunnen nou eenmaal veranderen, en niet is zo veranderlijk als een jongen.
Hij gedraagt zich nu als een zak, jammer, maar jij verdient beter.
Niet achter hem aanlopen of smsen, geen contact. en miss kom hij dan vanzelf weer naar je toe. Deze jongen wil geen relatie, en wss doet hij daarom zo afstandelijk.
Ik zou zeggen: Next!

Dit is een heel moeilijke situatie. Ik zou eerst maar gewoon echt een potje gaan janken. Dat lucht al een beetje op. Ten eerste heb je veel om over na te denken. hierover kan ik alleen maar zeggen; sms hem niet, maar denk eerst heeeeeeeel goed na voordat je iets doet/zegt.

Hij wil natuurlijk geen relatie. Maar omdat jullie zo close met elkaar omgaan; diepe gesprekken, aan elkaar zitten, vaak afspreken etc. lijkt het wel alsof jullie een relatie hebben. Dit is denk ik ook waarom het hem zo benauwd. Want dit wou hij juist niet. Nu is even het probleem dat jij weet dat hij geen relatie hoeft en dat jij hem gewoon als flirt (of whatever hoe je hem ziet) bekijkt. Ik zou hem duidelijk maken dat je gewoon echt vrienden wilt blijven en dat je hoopt dat het weer wordt zoals het eerst was.
Maaar eigenlijk denk ik stiekem dat jij wel meer voor em voelt dan natuurlijk alleen vrienden (ook al begon HIJ met dat aan elkaar zitten etc.) Je verteld over hem alsof je hem echt leuk vind. Natuurlijk weet ik hier niets van, maar zo lijkt het wel. Als dit echt zo is, zou ik hem maar zo snel mogelijk vergeten, anders doe je je jezelf nog veel meer pijn… Want ten 1e hij wil geen relatie. Ten 2e doet ie nu al vreemd terwijl jullie niet eens wat hebben (dat is toch wat hij wou?).

Nouja, dit is natuurlijk ook echt een kut situatie en kan er ook niet echt over oordelen maar hoop dat ik je hiermee wat heb geholpen. Heel veel sterkte!

Ik zit een beetje met een soort gelijk probleem. Ik heb nu 2 keer afgesroken met een 'goeie’vriend in 2 weken en sinds een paar dagen zegt ie niks meer op msn. als ik dan bijv. heeee ! zeg of zo iets; dan krijg ik gewoon geen antwoord meer terug. Hij zit bij mij op school, maar ik heb hem de afgelopen dagen ook helemaal niet meer gezien. wat moet ik nu doen?