Hopeloos verliefd :(

zal maar beginnuh:p
ik had paar maanden geleden wat met een jongen voor 5maanden er is veel gebeurd, uiteindelijk is het uitgegaan.
na al die elende die hij me had bezorgd voel ik nog steeds wat voor hem . wil hem eigenlijk nog terug maar ik ben bang dat ie iemand anders heeft in het begin liet ie wel merken dat ie nog om me gaf maar nu helemaal niet meer. ik begin nu met de gesprekken op msn enzo terwijl hij altijd het gesprek starte ,en op school praten we ook helemaal niet bijna.
Ik wil hem gewoon terug :cry:
maar ik wil het niet gaan pushen of wat dan ook , want straks heeft ie wel iemand anders, en is ie mij dus allang vergeten :cry:
Ik wil het hem wel zeggen maar stel dat het egt zo in elkaar zit als ik denk (dat ie een ander heeft), mijn vrienden zeggen wel dat er nog wat is tussen ons en dat we weer met elkaar zullen nemen. :cold_sweat:
maar volgens een vriendin moet ik liever niks zeggen tegen hem want dan lijk ik hopeloos volgens haar :grinning_face_with_smiling_eyes:

wat moet ik nou :woman_facepalming:

Ik zou als ik jou was een keertje tijd nemen om eens goed met hem te praten over hoe het nu met jullie zit. En zeg dan ook meteen dat je nog wat voor hem voelt. Vraag dan ook wat hij nog voor je voelt en of het misschien nog iets kan worden. Zou ik doen dan hè. succes!

maar ik durf hem niet te vertelen dat ik nog wat voor hem voelt , straks lacht ie me uit :astonished:

nee heb je, ja kun je krijgen.
als je de bal niet schiet, is hij altijd naast.

gewoon doen (: is moeilijk, maar het werkt echt (goede ervaringen mee)

Wie niet waagt wie niet wint!

maar hij sprak laatst met een vriend van hem en vroeg aan hem ‘zou je ooit weer eens met je ex nemen blabla’ en die vriend waarmee hij sprak vertelde het aan mij omdat ie zelf denkt dat het om mij ging.
maar het kan ook een ander ex zijn. en daarom ben ik zo onzeker dat ie nu flirt met een anderuh ex want als het om mij ging dan zou hij desnoods nog met mij proberen te praten tog of nie ?
:crazy_face: