Hopeloos verliefd?

Heyy,

Ik heb een liefdes probleem… en ik weet het echt niet meer.

Ik ben sinds de herstvakantie heel erg verliefd op een jongen… zo verliefd ben ik nog nooit geweest. Ik app heel vaak met 'm, zo fijn ook…
2/3 weken terug heb ik een briefje geschreven en via via aan hem gegeven. Hij appte mij om te vragen of het briefje van mij was en ik gaf toe.
Hij heeft niet gezegd van ‘‘ik vindt je wel/niet leuk’’ dus ik weet niks… nu appen we dus gewoon weer al vrienden, maar vrienden? ik ben zo verliefd! iedereen zegt altijd dat ie mij leuk vindt en hij zegt nooit van ‘‘nee das niet waar’’ ofzo iets. ik skype wel eens met m… en tsja, hij heeft tegen allemaal mensen dingen gezegd over mij die positief zijn. Ik weet het dus echt niet, ik kan hem niet vergeten en zou dat moeten? Dit weekend zouden we naar de film gaan met mijn bf en zijn bf maar dat gaat toch niet door, hij zegt dat ie alleen maat gaat omdat ie mijn bf en zijn bf wil koppelen… maar hij doet vaak echt lief en hij zegt dingen dat je denkt dat ie je leuk vindt…

Wat moet ik toch?

Liefs,
Sara

Vraag het aan hem? En niet via een briefje maar face to face.

Dat durf ik dus niet…

Ik denk niet dat je een relatie kan hebben later met een jongen als je niet hem face to face durft te zeggen wat je voor hem voelt. Dus gewoon doen :slightly_smiling_face:

Daar heb je denk ik wel gelijk in. Enige optie. Ik ga t doen :flushed:

Succes!