Hopeloos verliefd

Ik ben 14, en ik heb een jongen van 16 gezien toen ik op vakantie was, hij ging met een meisje/mijn vriendin, en ik hield hem niet zo in de gaten, maar later toen zij weg ging, begon die heel aardig tegen mij te doen. ik keek goed naar hem en ik begon hem heel leuk te vinden. hij voelde zo vertrouwd. En hij vind mij ook leuk. maar nu komt het probleem, hij woont in friesland en ik in gelderland! hij wilt langs komen, en dat wil ik ook heel graag, maar ik ben bang dat ik alleen maar mezelf kapot maak, want ik ben echt SUPERSUPERSUPER verliefd op hem, maar ik ga hem waarschijnlyk missen.
Nu komt de vraag:
Wat moet ik doen!?

weet je of hij nog met dat “meisje/vriendin” omgaat want als hij dat nog doet en ze gaan met elkaar playt hij jou en zo niet dan zal ik gewoon afspreken

friesland/gelderland ligt echt niet ver uit elkaar…ik had een “soort van relatie” ik woon in zaandam en hij in landgraaf helemaaal onder in bij heerlen/maastricht!!!

Alstjeblieft graag een reactie, want ik weet echt niet wat ik moet. ik ben elk moment van de dag bij hem met mijn gedachtes maar heeft het wel zin?

Nee daar gaat hij niet meer mij, hij heeft zyn telefoon uitstaan omdat ze belt, en hy zegt tegen iedereen dat hy haar niet leuk vind maar een iritant kindje [ze is 12]

laat het gebeuren en als t goed uitpakt heb je geluk zo niet dan moet je daar overheen

net wat suus zegt gewooon afsrpeken en alles en als het niet gaat ja dan gaat et niet…

Ja, opzich. Want hij is echt Supersupersupersuper leuk! En dat meisje dan?
moet ik haar iets vertellen of niet?

nee je moet haar helemaal niks vetellen alleen dat ze hem niet moet stalken blabla en Die jongen vind haar toch irritand dan laat hem dat oplossen want dat hoef jij dus niet te doen

ik zou wel uitkijken want als hij eerst met dat meisje ging en nu zegt dat ze een irritant kindje is vind ik het een beetje vaag…

maar je kunt gewoon afspreken, dan zie je het vanzelf wel

Friesland en Gelderland scheelt niet veel, ken zat mensen die met zo’n afstand iets met elkaar hebben en heel gelukkig met elkaar zijn. Gewoon doen, als het niet werkt merk je dat vanzelf.

wat een kinderprikker dan

edit:
ik denk dattie gewoon played

maar idd afspreken dus?

[b]Dat meisje belde net van jaa en iemand krabbelde me net wat ik in mn hoofd haal, en dat ik het uit mn hoofd moetzetten want hij heeft al met ene patricia,.
ik helemaal over de rode, dus bel ik hem op…

Ik: hai, [ik noem dr naam liever niet, dus noem ik dr maar henk :stuck_out_tongue:] henk zei daarnet dat je met ene patricia hebt?
hij: ja dat is mijn achternichtje en die vind mij leuk maar ik haar niet. en ze is lelyk dusja maak je maar geen zorgen.
ik: oke, maar kom je zo nog op msn?
Hij: Ja straks ik ben nou nog onder weg naar huis
Ik: waar was je dan?
Hij: bij mn ex, zeggen dat het echt over is
Ik: oke totzo doei
Hij: doei

Moet ik het geloven?
Ik weet het echt niet meer! :thinking: [/b]

oeh friesland

wie isset? x]

Dit is bijna precies het zelfde als mij:
Ik vind een jongen, super leuk, nouja vond. Ik heb hem na een jaar weer gezien op de zelfde camping en vond hem als maar leuker, toen vroeg ik het aan hem, en hij vond het een beetje lastig met een afstands relatie… Ik voelde me daarna best wel K*t, maar hij wou goeie vrienden blijven en dat zijn we nu ook, misschien komt er later nog een x wat van.
Hij komt ook uit Friesland… ik mis hem heel erg, zelfs nu hij heeft gezegt, geen relatie te willen.

als hij het echt uitmaakt dan moet hij toch echt voor jou gaan:|?

hy had het al uitgemaakt,
maar ze bleef doorzeuren…
en toen ging hij naar haar toe om te zeggen dat het echt over is.

*zucht
Ik ben zo verliefd

erg apart. ik geloof niet zo in een relatie tussen jullie.
maar ik ken jullie niet

sorry ik zit op de girlscene van mijn zus want van mn moeder mag ik er zelf geen.

dus: ik ben mary en ik ben 13 en ik heb iets gelijks:

mijn buurjongen ken ik al 6 jaar, het is een goede vriend vanme en ik geloof dat ik op hem verliefd aant worden ben. vorig jaar was er in de camping naast onze huizen zo ong en meisje, tina.
iedereen pessten ze want ze waren nog maar 11 en vonden elkaar leuk enzo. nu zegt hij tegen mij dat hij haar leuk vindt en over msn tegen haar dat hij MIJ leuk vindt! ze komt deze zomer wer (als ik op vakantie gaaa) dus daar gaat veel gebeuren !
nja, ik heb met hem al zowat alle stappen die voooor zoenen komen (handjes vasthouden en naar de sterrenhemel kijken, in zn armen liggen slapen, s nachts stiekem afpreken om te gaan zwemmen xd) doorgaan maar zoenen is er nog niet van gekomen.

eigenlijk weet ik zelf ook neit zo goed ??

Spreek gewoon met hem af en kijk wat er van komt. Ik weet ook niet of je dat moet geloven wat hij tegen je zei in het telefoongesprek.

mijn vriendje woont in zuid-holland en ik in drenthe, 4 uur reizen in totaal met openbaar vervoer. dus het kan, als je genoeg van elkaar houdt. de jongen daarentegen lijkt me niet zo betrouwbaar.