Hopeloos verliefd.

Ik had in januari een vriend, daar ging het na 3 weken mee uit omdat we veel ruzie hadden,
In die 7 maand heb ik 2 vriendjes gehad omdat ik mn ex wilde laten zien dat ik wel zonder hem kan, wat ik dus echt niet kon.
2 Weken geleden had ik weer iets met hem, maar nu heeft ie dus een vriendin.
Ik heb eergister met hem gezoend terwijl hij een vriendin heeft en ik hem niet leuk vind…
What to do ! :frowning_face:

Je vind hem niet leuk maar je zoent wel met hem + hij heeft een vriendin. Apart. Als je hem toch niet leuk vind, hoef je toch ook niks hieraan te doen? Laat het zitten. Wel een stomme actie.

Het is me een beetje onduidelijk of je hem nou wel of niet leuk vind, eigenlijk.
Maar wat ik uit je verhaal op maak, is dat hij helemaal niet serieus is met relaties. Als hij met jou zoent terwijl hij een vriendin heeft, is de kans groot dat hij dat ook doet als jullie een relatie zouden hebben. Ik denk dat je beter je aandacht kan richten op een jongen die wel serieus iets wilt.

En ik vind het eigenlijk ook niet echt netjes dat je met hem zoent terwijl hij een relatie heeft. Natuurlijk slaat het nergens op wat hij doet, en is het zijn verantwoordelijk, maar jij zit even fout. Ik denk dat je beter afstand kan nemen van hem.

je zoent met hem terwijl hij een vriendin heeft maar je vind hem niet leuk

vaag

Ik snap het niet. In de titel zeg je dat je hopeloos verliefd bent en in je verhaal zeg je dat je hem niet leuk vindt?
Maar goed hij heeft een vriendin dus je moet helemaal niks doen. Hem gewoon vergeten.

Je moet met je poten van andermans vriendje afblijven. End of story.