Hopeloos Verliefd

Hoi meiden

Ik heb een probleem… Ik moet echt alles even aan iemand kwijt dus hier komt mijn verhaal.

Dit jaar zit ik dus met 15 in de klas waarvan 4 jongens. Ik volg moderne wetenschappen dus zitten er nooit veel jongens in mijn richting. Nu zit er dus een jongen in mijn klas die ik wel leuk vind. Oke ik ben hopeloos verliefd! :flushed: Hij deed latijn maar kon dat niet aan ofzo dus nu volgt hij wetenschappen samen met zijn beste vriendin. Die zijn dus constant samen omdat ze elkaar ook zo lang kennen. Iedereen vindt hem een beetje de nerd van de klas, niet dat hij der zo uitziet maar hij kan gewoon op alle vragen van leerkrachten antwoorden. Ik durf het dus ook niet aan mijn vriendinnen vertellen dat ik op hem verliefd ben. We plagen elkaar wel eens maar daar hebben we al ruzie over gehad. Echt ruzie was het niet eerder een discusie over vanalles maar vanaf dan praten we veel minder. Whatsapp heeft hij niet (niemand in mijn vriendenkring) en op facebook praten we niet meer, ook omdat ik hem altijd aanspreek en na een tijd voelt dat alsof ik me opdring. Soms raakt hij mijn arm wel eens aan maar ik weet niet of hij dit bewust doet. Ik denk elke moment aan hem! Er was een meisje in mijn klas die wel eens zei dat ik op hem ben maar dat heb ik toen ontkent. Enkele vriendinnen hebben mij ook wel al eens gezegt van hij is op jou verliefd! Ik zie dat gewoon. Wat moet ik doen? In de pauze naar hem toegaan durf ik niet omdat ik zijn vrienden niet ken. Afspreken na school gaat ook niet want dat mag niet van mijn ouders.

Het is gewoon hopeloos… Bedankt als je het hebt gelezen.

Verman jezelf en stap op hem af of laat het gaan. Persoonlijk denk ik niet dat hij interesse in je heeft op die manier, maar proberen kan altijd.

+ succes!