Hopeloos verliefd.

Ik ken een jongen al zo’n 3/4 jaar. (S) Ik vond hem altijd al wel leuk, maar we draaiden altijd om elkaar heen en zagen elkaar maar af en toe met uitgaan. Vorig jaar was het met uitgaan heel gezellig, hebben we veel drankjes gedaan en uiteindelijk gezoend. Helaas was dit écht not done, omdat hij een vriendin had. (Hij zoende mij, maar alsnog is het heel fout, i know.) Ik vond hem helemaal geweldig, maar hij liet mij weten dat hij voor zijn vriendin koos en geen contact meer met mij wou, dit heb ik geaccepteerd.

Zijn broer (J) Ken ik ook al een tijdje. Ongeveer 2 jaar. Sinds vorig jaar zie ik hem ook steeds meer met uitgaan en spraken we elkaar soms. De laatste tijd (lees:maand) Spreek ik hem heel veel met uitgaan, is het super gezellig en staan we bijna de hele avond bij elkaar. Vorige week zaterdag was het weer heel gezellig en stonden we weer hele tijd bij elkaar. Uiteindelijk hebben we gezoend. Het voelde raar, maar zo fijn. Het is een super leuke jongen, weet wat hij wil in zijn leven en is ook al wat ouder. (23) De volgende dag (zondag) zag ik hem weer met uitgaan. In het begin voelde ik me een beetje ongemakkelijk, het was toch wel raar dat ik met hem had gezoend (iets wat ik zó graag wou, maar omdat ik met zijn broer had gezoend, hield mij het heel erg tegen) Uiteindelijk kwam hij naar mij toe, hebben we toch gepraat en was het alsnog heel gezellig. Toen ik weg moest, gaf hij mij een kus op de wang en hij gaf me een knuffel. “Ik spreek je nog wel…” riep hij mij nog na.

Nu, een week later krijg ik hem nog steeds niet uit mijn hoofd. Ik vind het zo’n leuke jongen, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik ben echt hopeloos. Stel: Ik krijg wat met hem en ik kom daar thuis. Dan zie ik zijn broertje en zijn vriendin, mijn hart slaat nu al 10x over als ik er alleen maar aan denk. Het kan dus eigenlijk gewoon niet tussen ons. Maar mijn gevoel is zo sterk, ik vind hem zo leuk.

Iemand die mij kan helpen? Ik zit in zo’n rot situatie. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Mijn gevoel achterna gaan en schijt hebben aan zijn broertje of hem toch maar uit mijn hoofd zetten. :frowning_face: Ik heb echt advies nodig…

Ik zou je gevoel volgen. Als je hem nu leuk vindt, maakt het toch niet uit wat je eerst voor zijn broertje voelde?

Hm ja dat klopt, maar ik ben bang voor de reacties van buitenaf denk ik, hij ook. We wonen allebei in een klein dorpje waar iedereen je kent. (ookal woont hij wel wat verder weg)…

Upje? :frowning_face:

Mij zou dat niet boeien. Je vind hem toch leuk? Mensen praten altijd wel.
Gewoon je gevoel volgen, en als je hem echt zo leuk vind zou ik ervoor gaan.