hopeloos verliefd op haast onberijkbare jongen..

Hee iedereen. Ik zou het echt heeeel erg fijn vinden als jullie me zouden kunnen helpen.

Ik ben heel erg verliefd op een jongen bij mij op school. Ik zit nu in de derde klas en ik ken hem al vanaf de peuterschool… Echt erg, maar ik ben al sinds groep 7 verliefd op hem en heb nooit iets tegen hem durven zeggen… Ik ben zo slecht in dit soort dingen. Elke dag moet ik aan hem denken en ik zie hem ook iedere dag. Er zijn echter een paar problemen…

1. hij zit in een andere klas
  2. hij heeft hele andere vrienden dan ik
  3. onze moeders zijn best wel goede vriendinnnen
  4. ik denk dat hij me niet leuk vind…

What to do?

xx van een hopeloos verliefd meisje…

oke… het moet onberEIkbare jongen zijn…
shame :smiling_face_with_three_hearts:

Zo onbereikbaar is hij toch niet? Als hij aan de andere kant van de wereld woonde of 30 jaar ouder is zou ik hem onbereikbaar noemen. Niet zo aanstellen hoor.
Hij zit wel bij jou op school dus je zou eens voorzichtig naar hem kunnen lachen, kijken of ie teruglacht en een keer een praatje met hem gaan maken. Of als je moeder wel eens bij zijn moeder thuiskomt gewoon een keertje meegaan? Het is echt niet zo moeilijk hoor.

Jouw punten zijn eigenlijk best bereikbaar. Je zou je moeder als uitgangspunt kunnen gebruiken voor een gesprekje. Op het schoolplein bijvoorbeeld. “Hoe is het met je moeder?” om even iets te verzinnen.

Onbereikbaar*

^^ dat heeft ze haar 2de post al gelijk verbeterd.

Ik vind hem ook niet zo onbereikbaar. Je moet niet bang zijn en niet bij voorbaat al denken dat je hem niet kan krijgen. Praat je veel met hem ? Hoe praat hij terug tegen jou ? Probeer zo er een beetje achter te komen of hij geïnteresseerd is in jou. Ik zou hem zelf niet aanspreken over z’n moeder maar gewoon met hem praten zoals je met andere jongens praat. nothing to lose !

gewoon toevoegen op facebook en ze foto liken ofzoo. en beetje met hem praten.
en trouwens als jij dit onberijkbaar vind… wat is zac efron dan?

hahaha, jullie hebben helemaal gelijK!
hij is niet onbereikbaar… ik ben gewoon een schijterd :wink:
btw. hij heeft geen fb. en ik heb al een hele tijd niet meer met hem gepraat.
ik weet dat ik, als hij naar mij kijkt, hem zo lang mogelijk moet aankijken, maar dat durf ik niet.
automatisch draai ik, uit verlegenheid, mijn hoofd weg… :frowning_face:

Geeft niet dat hij geen Facebook heeft, hem aanspreken in het echt is toch veel leuker. Al lijkt het misschien nu heel moeilijk, het komt vast wel goed. Hij zal je heus niet gaan negeren ofzo! Kijk gewoon iedere dag een beetje langer naar hem, glimlach lief en vraag desnoods of een vriendin bij je komt gaan staan als je met hem gaat praten voor support.

zoek hem op op facebook of hyves en stuur hem eens een berichtje of een comment op een foto ofzo. gewoon iets relaxed van leuke foto of iets. als hij dat niet heeft stuur hem eens een smsje van joh ik zocht je op Facebook maar volgensmij heb je dat niet, ofwel?

mijn onbereikbare jongen komt niet eens uit nederland, heeft geen facebook en ik heb alleen een email adres waar hij niet op reageert :frowning_face:

ah. dat is pas echt vervelend! weet je zijn naam? en de plaats waar hij woont?
op deze site kun je zijn 06-nummer zoeken! http://www.06gids.nl/
succes!x

Jou moeder en zijn moeder zijn goede vriendinnen?
Dan vind ik het helemaal niet onbereikbaar klinken. Je moet alleen wat moeite doen.

Wat de anderen al zeiden, lijkt me niet heel onbereikbaar. Gewoon een gesprekje met hem aanknopen!