Hopeloos verliefd HULP NODIG

Hey girls
Ik heb hier een lastige :wink:
Ik vind een jongen leuk J. We praatte wel eens bij de kluisjes (hij heeft zn kluisje linksboven die van mij) maar we kenden elkaar niet egt. Na lang aandringen van een vriendin Y. heb ik het aan haar vertelt. Zij kende J. ook en wou mij aan hem voorstellen nadat ze dat had gedaan liep ik met een rode kop weg. Later vertelde Y. mij dat ze aan J. had verteld dat ik verliefd op hem was! Vanaf toen zag ik hem niet vaak meer bij de kluisjes of gewoon op school. Na de vakantie moet hij naar een andere school maar ik kan hem niet vergeten… Wat moet ik nu doen?

Kans vergooid? Het is nogal heftig als iemand recht in zijn gezicht gaat zeggen dat jij verliefd op hem bent. Even terzijde, zoek hem op facebook/hyves/twitter etc, en zoek daar verder contact met hem op.

Wow, wat kut dat je vriendin het zomaar even zegt zonder dat jij dr wat van wist. Ik vind het alleen wel raar dat hij - nadat hij gehoord had dat je verliefd op hem bent - niet meer zo vaak bij de kluisjes is … ik denk bij mezelf van, als die jongen jou ook leuk vindt zou hij je toch niet ‘ontwijken’. Mja, meid verder weet ik het ook niet, want als hij ook verliefd op jou was geweest zou zeker je msn o.i.d vragen, aangezien hij naar een ander school gaat. Zo denk ikzelf er i.i.g over.

Dankje voor de tip:) heb ik al geprobeerd maar hij negeert me gewoon:(
Misschien moet ik een nieuw ‘slachtoffer’ zoeken

/

Je vriendin had haar mond moeten houden. Anyway, die jongen weet waarschijnlijk niet meer zo goed meer wat hij tegen je moet zeggen, omdat hij weet wat jij voor hem voelt. Hij wil je waarschijnlijk geen hoop geven.

jaa ik denk dat fairangel gelijk heeft.

Een klasgenootje waar ik 2 jaar geleden bij in de klas zat vond mij leuk en vertelde het tegen zijn vriend maar mocht mij niks vertellen, maar ik was ook goed met zijn vriend en hij heeft het me toch verteld toen nam ik (onbewust) ook afstand om hem geen hoop te geven

haha sorry voor mijn verhaaltje maar misschien heb je er toch wat aan