hopeloos verliefd help!

ik ben hopeloos verliefd op de ex van een erg goede vriendin van me. Zou weken geleden iets met hem afspreken maar dat is op het laatste moment niet doorgegaan omdat ik ruzie had met die vriendin. Ze wou niet dat ik ging wat natuurlijk begrijpelijk is maar ik vind hem echt zooo leuk Hij was ook wat met mij aan het flirten maar ik merkte dat hij wat afstand hield waarschijnlijk vanwege dat zijn ex dus een goede vriendin is van mij maar ik denk elke dag aan hem en check elke dag zn facebook ik ben gewoon zo verliefd op hem. wat moet ik nou doen? want heb niet het idee dat hij mij leuk vind want hij was het er mee eens dat we toch maar niet gingen afspreken & als hij dat wel had gewild had hij dat wel gezegd lijkt me & dat hij het jammer vind enzeu
hoe moet ik hem nou uit mijn hoofd zette? en denken jullie dat als hij ‘de ware’ is dat we wel weer contact krijgen? want we hebben nu niet de kans gehad om elkaar beter te leren kennen. we hadden alleen af en toe contact via facebook en via sms … maar sinds we hadden besloten om elkaar tog niet te zien heeft hij niks meer laten horen

ooit van de punt gehoort?

gehoord met een d

Waarom twee topics?

de punt lijkt me belangrijker dan een t of d?
daar lees je meestal over heen, als je een heel verhaal zonder leestekens leest snap je de hele clue niet meer

oke gaan we hier nu echt een discussie voeren over spelling -.- ?

hoe kan je zo verliefd op iemand zijn als je hem alleen via sms en facebook hebt gesproken?