HOPELOOS op zoek naar een bijbaantje!!

okee, ik moet echt heel erg werk hebben, want in het weekend verveel ik me ontzettend, en ik wil ook heel graag meer geld kunnen uitgeven, en natuurlijk ook sparen.
Maar weet iemand waar ik aan de slag kan in de buurt van Etten-Leur?
Want op internet kan ik niets vinden… :"(

I need help!!

hoe oud ben je? en wat wil je gaan doen?

Wat dacht je van het bijbaantjes-topic?

En als je daar dan toch begint te posten, kun je gelijk wat meer informatie over jezelf neerzetten :’).

ja is goed, ik ben 15 namelijk en het maakt me niet zo veel uit wat ik ga doen, als het maar niet in een supermarkt, restaurant of een kwekerij is

In een supermarkt of restaurant heb je toch echt de meeste kans denk ik hoor!

Met die eisen heb je net zo’n beetje al het werk geëlimineerd wat er voor jou mogelijk is.
Volgens mij is er nu alleen nog folders/kranten bezorgen over. En waarom wil je niet in een supermarkt werken? Zo erg is dat nou toch ook weer niet…

Ga naar een interimkantoor en vraag daar of ze werk voor jou hebben.
Ik krijg zo hostessenwerk en promowerk en dat is echt superleuk om te doen!

wat houd dat werk in dan?

Supermakrten zoeken praktisch altijd personeel!

Supermarkt? Kledingwinkel? Krantenwijk? Andere winkel? Promotiewerk? Ga overal langs en vraag overal.

gewoon overal langsgaan en vragen of ze iemand nodig hebben, werkt nog altijd het beste
waarom wil je niet in een supermarkt trouwens?

aangezien je leeftijd word het dan erg moeilijk om een baantje te vinden…
als het geen supermarkt, restaurant of kwekerij is.
Btw horeca is er leuk werk hoor.

Meld je aan bij Koebrugge. Dat doet mijn broer ook en dat hebben ze op veel verschillende plaatsen. Je krijgt dan bericht als er in de weekenden werk te doen is. o.a. bij concerten spullen verkopen.

Op stap. Winkels binnen lopen?

lekker veeleisend ben je… als 15 jarige heb je juist de meeste kans op een baantje in de supermarkt of in een restaurant of afwasser ofzo,. het zijn niet de leukste baantjes maar je bent toch dringend opzoek?! en vaak heb je leuke collega’s dus dat maakt het leuk.

waarom niet in een supermarkt of restaurant?
heb in restaurant gewerkt, niet ideaal ivm tijden, maar als je dat goed afspreekt wel heel leuk & gezellig!
en werk nu in een supermarkt; ideaaaaaaal.
lekker achter de kassa, hele dag beetje kletsen, lekkere tijden & verdiend goed! (:

Ik ga daarvoor solliciteren, bij wie zit jij?

[i]Misschien bij restaurant De Witte Paard?

(Ik ben toevallig best bekend in Etten-Leur)[/i]

Bijbaantjes topic?

ik zie niet op de reclame dat de jubo bij jullie net geopend is xD
daar zou je kunne proberen, maar je wilt niet in supermarkt