Hopeloos op zoek hoe ik hem kan terugvinden!

Hey meiden!

Ik ben een meisje uit België en ik ben vorige week op reis geweest naar Rome. We waren met Pasen naar het Vaticaan geweest om daar de mis bij te wonen en het komt erop neer dat ik daar een jongen ben tegengekomen, er zijn een heleboel moves geweest, maar die hebben niet gewerkt omdat we allebei te ‘shy’ waren en daarom haat ik mezelf (hahaha). Ik weet dus zijn naam niet, ik heb er niet mee gepraat, maar we willen elkaar overduidelijk leren kennen!

Ik heb nu dus een lange tekst geschreven met heel veel details in over hem en wat er allemaal is gebeurd, met een beschrijving van mij, die jongen, zijn vrienden die mee waren, andere mensen die rondom ons stonden, gewoon om zeker te zijn dat het de juiste zal zijn :flushed:

Maar weten jullie waar ik die kan zetten zodat ik veel kans heb dat hij daar kijkt en we elkaar kunnen terugvinden? Hou er rekening mee dat hij waarschijnlijk Italiaan is, ofwel Spaans, ik kon het niet goed uit elkaar houden!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik ga dood om hem te vinden! :astonished:

Ik denk dat maakt niet uit waar je het post, je kans om hem te vinden minimaal is. Plus daarbij ook nog het feit dat je hem niet kent en dat het allemaal vrij nutteloos is, sorry.

Ik denk dat het eerder omgekeerd is, hij keek naar mij en daarom keek ik… En ja de kans is ZO klein, maar op één of andere manier voel ik dat het kan en het wel mogelijk is om hem te vinden. Ik ben nog nooit zo zeker geweest van iets!

Geeft niet, ik begrijp het helemaal, maar ik kan het proberen toch?

Dan ga je ervoor. Maar alsnog geen idee hoe je hem moet vinden, dus je hebt niets aan mij sorry :’)

Ik denk dat het inderdaad ook vrij moeilijk zal zijn, maar succes!

Dankjewel alletwee! Ik voel me nu zo dom dat ik er nooit iets tegen heb gezegd… Maar toen ik het besluit nam om toch even hallo te zeggen, was hij net weg :’(

Uh je kan t FB plaatsen en hopen dat mensen het gaan delen maar ik denk ook dat de kans klein is…

Ohja dat was ik vergeten te zeggen! Ik heb mijn verhaal gestuurd naar Spotted: Vaticano
Maar de laatste berichten die daarop staan waren al van vorig jaar, en die hadden geen succes… Maar ik kon het toch proberen …