Hopeloos op zoek! Help!

Hallo!

Ik heb me speciaal geregistreerd op deze forum zodat ik hopelijk wat advies kan krijgen van wat meiden!

Ik ben nu al weken op zoek naar een kledingstuk die goed bij mij past maar ik kan helaas niks vinden. Ik heb hier in de stad gekeken en online en er is werkelijk niks.

Ik ben op zoek naar een rok die bij mijn stevige figuur past. Ik heb vrij dikke benen en een brede heup. Ben zelf ook niet bepaald iemand die rokken draagt, gewoon omdat het lastig is met zoeken.
Ben eigenlijk op zoek naar een rok zoals dit:

Helaas is het geval bij deze dat die uitverkocht is. Ik vind lagen prettig en een simpele patroon erin. Zwart draag ik het liefst daarbij ook.

Heeft hier iemand tips voor een meid van 23 jaar die ontzettend weinig bezig is met kleding? (en eens een keertje er wat vrouwelijker eruit wilt zien!) :flushed: Heb gevoel dat geen enkele kleding bij mij past!

Niet lullig bedoeld, maar wanneer je aangeeft dat je brede heupen hebt, en stevige benen, dan vind ik een kort rokje niet echt bevorderlijk voor je figuur.

Dit. Dat soort laagjes geven je alleen meer ‘volume’ daar.

Heb je dan misschien een andere tip of iets wat in de buurt komt? Ik heb helemaal geen ervaring met wat het beste is voor mijn figuur. Ik had ooit eens een rokje zoals dat en het ston me prima, vandaar dat ik ook voorkeur ernaar heb. Heb geen ervaring met andere rokken.

Als je echt per sé zo`n rokje wilt kun je wel ff kijken op http://large.nl Deze site is betrouwbaar, misschien denk je van wtf dit is niet mijn style maar zulke rokjes hebben ze er vast wel.

Deze meiden zien er allemaal super fab uit vind ik dus misschien kan je daar wat inspiratie/tips uit halen: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/stevige-meiden.-226498.0.html

Draag dan peplum tops en onder gewoon strak

Misschien een rokje met een hoge taille? dan is de aandacht op je taille gevestigd. Heb zelf ook iets dikkere benen (niet heel dik maar niet dun) en ik vind het heel prettig om hoge broeken te dragen en rokjes met hoge tailles. Voel me er veel zekerder in!

Ik zoek topic bij verkoop.

New Yorker?