hopeloos in love

hai
aah ik moet echt even mijn verhaal kwijt
nou ja ik was met een jongen bezig en ik vond hem wel leuk enzo alleen hij is wel 3 jaar ouder en best een player enzo dusja ik dacht van moet ik nou wel met hem afspreken want het was ook net uit met mijn vriend maar na een tijdje hebben we 2 keer iets afgesproken en ik vond het helemaal leuk toen maar was wel verlegen maar toen na de 2e date (film gekeken bij hem) toen smste ik jaa was gezellig en zo nou toen smste hij van jaa ik denk eigenlijk dat het niet echt iets word want we hebben og geen eens gezoend en je bent te verlegen. nou en sindsien (dat is nu echt al 3 maanden geleden ofiets) ben ik all the way heartbroken. klinkt echt heel overdreven iknow maar nu pas realiseer ik me dat ik hem zoo leuk vind en ik gewoon serieus in love ben. ik praat ook echt over niks anders heel de dag en check heel de tijd zijn hyves en twitter en alles soms smst hij nog terug van schatje enzo en dan smsen we weer een dag van jaa we moeten weer iets doen maar dan smst hij weer een maand niet en hij is zo vaag en onduidelijk. hij zei ja voor nu zou ik niets met je willen maar ik weet het gewoon neit. ja sorry meiden ik ben echt een wanhopige stalker van een jongen die me nog geen eens wil maar ik kan gewoon bijna niet omschrijven hoe leuk ik hem vind maar ik moet hem echt vergeten heeft iemand tips>

o.o

Sorry maar zonder hoofdletters en punten vind ik het nogal vervelend lezen.
Het is echt zo´n lap tekst die je vroeger op school kreeg, waar je dan zelf de punten en hoofdletters bij moet zetten haha.

Beschouw dit als up xD

ik zou hem echt uit je hoofd zetten als ik jou was. ga leuke dingen doen en een andere, nog leukere jongen zoeken! =) je verdient beter, niet iemand die je gebruikt!

ja dat zegt echt iedereen ja! jaa klopt wel opzich maar dan bij elke jonge denk ik nee ik wil jou helemaal niet ik wil die ander haha

^leest inderdaad nogal irritant. Als je wilt dat mensen reageren, moet je gewoon normaal typen.
OT: ontvriend hem gewoon op hyves, twitter etc en stop met smsen. Ga andere leuke dingen doen. Ik snap dat het moeilijk is, maar stop hem gewoon weg. Hij heeft duidelijk gemaakt dat hij jou niet wil.

En als je gaat vergelijken, bedenk dan wat er juist beter aan die nieuwe jongen is ipv slechter dan die oude.

het is en blijft moeilijk.
heb ik ook met m’n ex.
probeer gewoon met hem om te blijfen gaan maar wel gewoon minder op z’n hyves enzo. kijken
je helpt je zelf er ook mee gewoon 1 keer heel hard en lang te huilen dat lucht echt super erg op
en als het echt super moeilijk is zoek dan afleiding bij je vriendinnen en praat dan niet over jou problemen maar over die van hun (denk je er teminste ook niet meer aan)
nou succes
x