Hopeloos, geen peil aan op te trekken

Word gek van mezelf! Ik vind dus al bijna 2 jaar iemand leuk, hij weet dat, maar we wonen ong. een uur van elkaar vandaan, opzich te doen, ben er pas nog geweest maar hij vindt het lastig en hij zegt ook liever alleen te zijn… ondertussen vertelde hij me dat 'ie iemand leuk vond maar haar niets durfde te zeggen want zij zou toch nooit op hem vallen (juist ja, wtf, en ik dan?) maargoed… Zegt 'ie wel van die dingen als: ooh leuk dat je langskomt, heb er zin in en leuk dat je er bent, voert 'ie me snoep en koekjes en alles en zat 'ie me te plagen met flauwe grapjes. Echt heel tegenstrijdig dus! Ik krijg geen hoogte van die jongen. Heb nu de hele tijd de neiging om hem weer te bellen/smsen en te vragen wanneer we weer wat gaan doen enzo maar dan voel ik me weer zo’n easy to get type omdat hij toch weet dat ik hem leuk vind, iets voor 8er de hand ofzo ik weet het niet. Maar ik vind het zo moeilijk om mezelf niet op hem te storten. What to do met deze situatie :frowning_face:
Misschien ook een reactie van de boys hier op GS…? Ter verduidelijking van de mannelijke geest :wink:

Persoonlijk zou ik hem laten, want ik denk niet dat het gaat werken als ik dit zo hoor.

P.s Duidelijkere topictitel voortaan

Het is de jongens op gs niet toegestaan om op een ander topic te reageren dan ‘wat heb jij altijd al van jongens willen weten’ of iets in die richting. Hun mening zal je dus hier niet krijgen.

Hij houdt je aan het lijntje, vraag hem om duidelijkheid.

Ja idd vragen hoe het zit