Heee,
Ik heb een jongen op school, (zit in de 4e), (ik in 3e) en hij heeft z’n kluisje zo’n 2 meter verderop staan, en ik vond hem wel een knappe jongen enzo.
Dus ik ging wat informatie over hem opzoeken op twitter,facebook enzo. (Voel me een stalker). En ik heb best veel raakvlakken met hem, en ben hem beetje leuk gaan vinden.
Naja, ik ging dus even een berichtje naar hem sturen op facebook, en heb heeel even met hem gesproken.
Maar hij zal ook wel denken, iemand die ik niet ken, enzo… dus beetje apart.
Toen ging ik vandaag nog een keer met hem praten, nog steeds niet zulke interessante gesprekken. Maarja wat wil je ook, logisch…
Ik kan er niet achterkomen of hij een vriendin heeft, helaas. M’n vriendin zegt wel dat hij weleens naar mij kijkt als we hem tegenkomen bij een leswisseling, maar ze kan de boel behoorlijk opsteken/opruien. Dus k weet niet of dat waar is…
Ik vroeg hem of hij ook naar noschoolparty ging, maar dat gaat ie niet, Jammerr. Hij is toch al 16 dus gaat gewoon zaterdags uit, ik dacht dat ik daar misschien een kansje mee had, maar niet dus…
Hij woont best ver weg, dus weet niet echt wat ik moet doen nu… Ik heb ook niet echt vrienden die bevriend met hem zijn, (om het beetje via via te krijgen)…
Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik wil niet stalker zijn of stalkerig overkomen… Maar k vind hem wel hele leuke jongen!
xxxxx
Bedankt voor het lezen, en hopelijk een antwoord,
Liefs.