Hopeloos dit, help!

Heee,

Ik heb een jongen op school, (zit in de 4e), (ik in 3e) en hij heeft z’n kluisje zo’n 2 meter verderop staan, en ik vond hem wel een knappe jongen enzo.

Dus ik ging wat informatie over hem opzoeken op twitter,facebook enzo. (Voel me een stalker). En ik heb best veel raakvlakken met hem, en ben hem beetje leuk gaan vinden.
Naja, ik ging dus even een berichtje naar hem sturen op facebook, en heb heeel even met hem gesproken.
Maar hij zal ook wel denken, iemand die ik niet ken, enzo… dus beetje apart.

Toen ging ik vandaag nog een keer met hem praten, nog steeds niet zulke interessante gesprekken. Maarja wat wil je ook, logisch…

Ik kan er niet achterkomen of hij een vriendin heeft, helaas. M’n vriendin zegt wel dat hij weleens naar mij kijkt als we hem tegenkomen bij een leswisseling, maar ze kan de boel behoorlijk opsteken/opruien. Dus k weet niet of dat waar is…

Ik vroeg hem of hij ook naar noschoolparty ging, maar dat gaat ie niet, Jammerr. Hij is toch al 16 dus gaat gewoon zaterdags uit, ik dacht dat ik daar misschien een kansje mee had, maar niet dus…

Hij woont best ver weg, dus weet niet echt wat ik moet doen nu… Ik heb ook niet echt vrienden die bevriend met hem zijn, (om het beetje via via te krijgen)…
Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik wil niet stalker zijn of stalkerig overkomen… Maar k vind hem wel hele leuke jongen!

xxxxx
Bedankt voor het lezen, en hopelijk een antwoord,
Liefs.

Misschien weer een keer een gesprek aanknopen in de gang en dan luchtig vragen ‘he zullen we een keer wat drinken?’ Ofzoiets, maar dat kan alleen als je er de ballen voor hebt haha.
Merk je ook dat hij jou leuk vind? Zegt hij hoi ofzo?

Als ik jou was zou ik me niet als een stalker voelen, zo erg is het toch niet om wat info over iemand op te zoeken? Misschien kun je nog wat vaker met hem praten, over de dingen waar jullie allebei van houden. En dan vragen of hij een keer wat wil drinken.
xxx sterkte ermee!

Ik denk nu indd dat je contact in het echt moet zoeken. Want nu heb je even met 'm gepraat op internet maar je zegt niks als je 'm tegenkomt - zover ik kan lezen -. Gewoon hoi zeggen of naar 'm lachen en de rest komt vanzelf!

Nooujaaaa… het zit eigenlijk zo, ik heb nog nooit echt dikke gesprekken met hem gehad in het echte leven, en ik ben best wel een schijterd in dat soort dingen…

Heyy

Dat hoeft ook niet… gewoon als je hem op gang ziet glimlachen en hoi zeggen…
Dat blijven doen tot dat je een kans hebt om hem aan te spreken op iets…

Bijvoorbeeld zijn kluisje is dicht bij die van jou…
als hij bij zijn kluisje is en hij haalt er iets uit loop langs zeg hoi en spiek ff in sn kluisje…

als je daar iets ziet waar je over kunt praten nou gespreks onderwerp kun je daar beetje luchtig over praten :slightly_smiling_face:

Maar inderdaad je moet je geen stalker voelen :wink: je bent gewoon geinterseerd in hem!

succes =D

Je kan misschien een gesprek aanknopen niet door middel van social media maar misschien gewoon face to face kan je ook beter je emoties tonen en misschien word het voor hem dan ook meer duidelijk hoe jou karakter in elkaar zit. Probeer te kijken of je misschien een keer iets kan drinken saamen of iets leuk doen? misschien ga jij wel heel slecht met wiskunde en hij heel goed en kan hij je helpen? of andersom?

Hmm, ja , dat is opzich wel goeie. Maar hij lijkt allemaal niet zo geinteresseerd… Vandaag ook , ik liep Stage bij Jumbo, toen was hij daar ook… (Met 3 vrienden van mij). Ging ik even met dat meisje praten, zodat hij een beetje goed kan observeren wie ik ben enzo. M’n vriendin zei wel dat hij eventjes naar mij keek, maarja logisch als ik degene ben die praat;p (die de boel op kan stoken). Nu ging ik even op facebook weer met m praten, maar hij reageert wat bot, en gaat zomaar offline… Help… wat denken jullie? Zou hij me iritant en niet zo’n leuk meisje vinden ofzo?

Hmm ik zou beginnen met oogcontact een lachje en een haa op school!
Trust me ik weet hoe lastig het is!

En ik had ook precies het idee dat ik me een stalker voelde omdat ik hem appte en hij mij niet (btw girls het gaat hier niet om de zelfde jongen maar ik heb het zelfde soort verhaal meegemaakt)

Maaar ik zou gewoon beginnen met een lachje en een hallo!

en dan kijken hoe hij reageert

Inderdaad, gewoon hoi zeggen als je hem tegenkomt en misschien glimlachen.
Misschien weet ie gewoon echt niet dat je geïnteresseerd bent (jongens zijn daar niet altijd even goed in hoor haha).

Ja oke, maar als ik glimlach naar hem, doet hij niks… Hij kijkt dan daarna de andere kant op… Ik heb op facebook gezien dat hij met een meisje op de foto staat, dat meisje heeft dat ook als profielfoto, maar verder heeft hij niet ergens ‘een relatie’ staan, ik denk dat hij al een vriendin heeft…

Het is een school genoot…
Wat dacht je van eens bij hem in de pause aan te schuiven?

hij is 16 en gaat uit op een zaterdag avond… meeste kinderen uit 3e en 4e klassen gaan volgens mij niet meer naar een duf schoolfeestje haha (;

Succes!

Hmm. Je bent dus niet zo dapper? Probeer elke keer dat je hem ziet hoi te zeggen of naar hem te zwaaien. Misschien gaat hij het dan ook vaker doen. En als je de ballen er niet voor hebt, wacht je gewoon af totdat hij een keer begint met een gesprek. Dan weet je ook of hij je leuk vind.
Succes x

Hee! Ik denk nu dat ik weet wat hij nou eigenlijk echt van mij vind… Hij begint het gesprek nooit & had tegen iemand die ik ken gezegt dat ik hem stalkte ofzo… In alles wat hij doet (tegenover mij) kan ik wel op uitmaken dat hij me niet echt ziet zitten… Vervelend even, maar ik weet nu wel waar ik aan toe ben! Toch bedankt! Ik ga gewoon lekker verder single zijn :beer:

Want het ging namelijk zo;
Een jongen die ik ken stuurde zo in een whatsappgesprek, Kijk je grote vriend Janine! & Stuurde een foto van hem, Dus ik stuurde zo waarom hij dat zei, (Want ik had maar een paar meisjes verteld dat ik hem wel een beetje leuk/knap vond). Hij zei: Ohh dat zei ie zelf, hij zei dat jij hem stalkte… Wat denken jullie hiervan?

Dan denk ik niet dat hij je leuk vind, sorry. Anders had hij het geen stalken genoemd.
Maar waarom denkt hij dat je hem stalkt? Wat doe je nog mee dan zijn fb stalken dan?