Hopeloos as fck.

Hoi, (ik ben een meisje van 15)
ik heb nu al vijf maanden een vriendje. eigenlijk had omdat we gister een heftige ruzie hadden, ik heb de hele dag gehuild en we hebben besloten om een tijdje te rusten en afstand te houden. Maar ik kan hier zo slecht mee omgaan vooral omdat hij in mijn klas zit. Hoe kan ik naar school zonder dat ik in huilen uit barst als ik hem zie zitten in de klas (ik ben een heel gevoelig persoon). Hij zegt wel dat dit beter is maar het doet me allemaal zoveel pijn omdat hij me door een hele moeilijk tijd heeft gesleept en ik gewoon niet weet wat ik zonder hem moet… Heeft iemand iets van een tip wat me echt goed afleid!!

Heey.
Hele lastige situatie dit, ik denk dat het no matter what moeilijk blijft.
Je zou aankunnen geven aan hem dat je het moeilijk vindt misschien dat hij rekening met je kan houden?
Afleiding? Ja in de klas is dat heel moeilijk probeer gewoon lekker veel met je vriendinnen rond te hangen op school, zij kunnen je hier het beste door heen slepen.
Als je hobby’s hebt kun je je daar heel veel mee bezig houden.
Ik weet nog dat toen ik en mijn ex uit elkaar gingen, was niet tijdelijk hoor maar gewoon echt uit elkaar, heb ik heel veel gelezen, lekker films kijken of een nieuwe serie. Als ik bezig was dan dacht ik niet aan hem.
Probeer je dus vooral te focussen op jezelf, hoe moeilijk het ook is.
Als jij een beetje rust in je hoofd hebt ziet hij ook verandering in jou en wie weet komt het dan weer goed? En als jullie beide een beetje zijn afgekoeld van de ruzie kunnen jullie er nog eens rustig over praten.

Zijn dus niet heel veel tips, maar hoop dat je er toch iets aan hebt.
x

Heyy,

Sorry ik heb dit nog nooit meegemaakt maar vind het wel erg vervelend voor je. Ik denk dat je het beste met je vriendinnen iets leuks kunt doen of een spannende film kijken of een leuke serie probeer een spannende serie die niet zo de nadruk legt op liefde of een grappige. En als je hem ziet maak het dan niet awkward door hem te negeren maar ga hem ook niet opzoeken. Gewoon gezellig met je vriendinnen samenzijn…

Jaa… Ik weet alleen niet wat je kunt doen in de klas maar het komt allemaal wel goed.

Liefs en veel succes,

Ps ik hoop dat je er iets aan hebt.