Hopelijk hebben jullie tips: Verlegen jongen

The story:

Ben nu al een tijdje aan het MSNen en SMSen met een jongen, en heb hem ook al een paar keer met uitgaan gezien. En om een lang verhaal kort te maken, ik vind hem wel leuk. Hij mij ook geloof ik, maar hij is zooooo verlegen. Hij doet echt super lief, aardig en spontaan op msn en in het echt raakt hij me niet aan.

Nu ben ik zelf niet heel verlegen, en hij gaat ook wel op mij in… alleen wel tot op een bepaalde hoogte. En elke keer als ik tot de conclusie kom: hij vind me niet leuk, doet hij weer iets waardoor ik anders denk.

Wat to do met een verlegen jongen dus :stuck_out_tongue:?

Gewoon leuk en aardig zijn, maar niet té opvallend in real life. Juist dan moet je wat afstand houden, anders zal hij zich ongemakkelijk voelen.

[i]Jij spontaan, hij spontaan op msn.
Probeer via msn dan wat meer over hem en ‘jullie’ te weten te komen, en als het klikt&meer enzoo, vraag je of hij zin heeft om wat te gaan doen ofzo.

succesmeisjee =)[/i]

[i]Tjeeemig, ik heb precies hetzelfde ;O! ,
ik heb een jongen op msn alleen hij is dus echt gewoon nooooit online dus zie ik hem alleen met het uitgaan.

& dat is precies hetzelfde dan denk ik, hij vind me toch wel leuk. Alleen hij is zo verlegen dat ik weer denk Nee toch niet ;s! ’
Ppft ik weet echt niet hoe ik hem kan veroveren, kben niet verlegen alleen bij hem weet ik gewoon niet hoe ik het hem duidelijk kan maken!

x [/i]

Oo heel erg bedankt voor jullie tips :grinning:

@x_Nicolex

Ja, ik weet hoe je je voelt. Frustrerend. Nu wil hij morgen mee naar Adam, hartstikke leuk :grinning: Maar ik ga met een vriendin en nu zit ik echt van… dat is niet leuk voor die vriendin…alleen als ik hem zeg van, sorry je kunt niet mee dan ben ik bang dat ik hem het gevoel geef dat ik hem afwijs! JONGENS >.<

gewoon lief voor m zijn, en het rustig aan doen denk ik

en over dat ie mee wil naar Adam (?) maar dat je al met je vriending gaat: overleg ff met je vriendin of ze het goed vind dat hij mee gaat; als ze ja zecht, dan gaan jullie met zn 3en. als ze nee zecht leg je hem dat uit en zeg je dat je heel graag een andere keer met zn 2en af wil spreken

ik heb geen ervaring met verlegen jongens, ik ben juist heel verlegen, en ik val altijd op van die jongens die juist extreem ruig en stoer en druk zijn :slightly_smiling_face:

oeh ik vind ook een jongen leuk die is volgens my ook focking verlegen, nja ik dus ook, en de ene keer denk ik dat ie me wel leuk vind en de andere keer niet naja het komt er op neer dat ik hem een keer uit ga vragen en ik heb verder niet echt tips voorj e. x]

Ha! Dat had ik ook met (nu ondertussen mijn ex). Ik ben van mezelf ook helemaal niet verlegen, dus ik gaf elke keer als ik hem zag een open houding en pakte hem vast en gaf hem 3 kussen. Gewoon doen! Lichaams contact doet echt veel, ook al is het maar een knuffel of even zn schouder aanraken

Ja, ik geef hem dan ook drie kussen, op zijn wang nota bene, maar hij verstard dan helemaal. Mmm >,> we zien wel hoe het de aankomende keer gaat ^^

Dankjulliewel voor de tips xoxo

[i]Nouuu, dan heb jij hem al verder als mij, bij mij is het alleen een Hoooi, een zwaai, een dans ( omdat ik hem zie met uitgaaaan… ) en dat was het!

Mn zwagertje zegt , dat hij nog in de zuipfase zit, haha’ en dat hij net als zn broer is, als hij dan een meisje heeft ook helemaal voor haar gaat enzo!

maar iedereen plaagt ons dus ( onze vrienden ) dat we een leuk stel zijn enzo, en dan zegt mn beste vriend opeens tegen hem pak haar nu eens joh!..
alleen het enige wat hij doet, is vett lief lachen
&& dan smelt ik b[/b] i can`t help it! ./

Maar, hij weet dus niet wat hij moet zeggen, hij praat wel altijd terug en lacht vett lief enzo, maarja … miss met Carnaval ’ ?
de tijd zal het laten zien, dat het verder gaat als een misschien! [/i]