HOP HOP HOP

waar denk jij aan als je HOP HOP HOP hoort?

aan konijnen.

… paardje in galop.
dat ene liedje.

je weet wel?

deze dus: http://www.youtube.com/watch?v=raV5w055EjE

Paardje in galop…
Lalalalalalalaalalalala.
Hop hop hop
Paardje in galop

Aan dansen ofzo!

hop hop hop
profpiet in galop

sinds vandaag aan dit topic

paardje in galop

ja ik ken het :slightly_smiling_face:

Als ik aan HOP HOP HOP denk, denk ik aan:
-dat ik op de bank sta te springen.
-HOOPPAAAAA!
-paardje in gallop
-eeuh mijn telefoon gaat.
-biertje?
-MOP MOP MOP gas erop, en dan gelijk aan een moter op route 66 die een ongeluk maakt omdat hij over een steentje rijd maar dat steentje was zijn fantale dood en dan komt mijn kat er aan gehuppelt. Freet hem op, maar onee daar komt een adelaar aan die pakt mijn kat maar mijn kat is veel ste sterk die doet een flikflak achterover springt op zijn rug, bestuurd de adelaar met zijn veren zoals in ratatouille en vliegt dan naar mijn huis, glipt mijn huis in, vreet mijn vissen op als gewoonlijk en gaat dan languit op zijn dekentje liggen. Dan wordt ik weer boos en dan ga ik zitten op de bank zet de tv staat phineas en ferb op, ik zep weg naar tmf die lente volgend jaar digitaal gaat denk ineens aan geert wilders en moslims. Denk aan doekjes, denk aan een poestsdoekje en denk aan schoonmaken, dan realiseer ik me dat ik mijn kamer nog moet opruimen en daar heb ik geen zin in en dan uiteindelijk moet ik naar de wc toe

Aan een irritant topic.

Ik zeg; slotje.
Wat heb je op?

niks, ik heb gewoon fantasie te veel

Ik denk aan zo’n liedje: Hop hop hop, zo springen alle hazen, ze hebben veel geluk want het is weer bijna pasen!

:grinning:

Hop hop hop, paardje in galop.

paardje in galop
origineel, maar daar denk ik gewoon aan(A)

Oja, en dat ene liedje
HOEBA HOEBA HOEBA HOP, HOP, HOP
Wij zijn twee vriééndjes, jij en ik
Geeen idee hoe het heet en vna wie enzo.