Hoort liefdesverdriet niet minder te worden?

Het is nu ongeveer 2 weken over tussen mij een een jongen met wie ik een periode ben uitgegaan (heb ik een ander topic over), maar deze wordt wat algemener. Hebben jullie er ook wel eens last van gehad dat het eerder erger wordt in de periode erna dan beter? Toen het net gebeurd was heb ik even gehuild en daarna ging het wel oké op zich, en de laatste week ben ik echt er niet bij met mijn gedachten, denk ik alleen nog maar aan hem en huil ik een stuk vaker (nu ben ik ook een beetje een huilebalk hoor haha). Ligt dit aan mij of is dit wel normaal?

Soms wordt het net even wat erger voordat het over gaat! Ken het helemaal, maak je geen zorgen :wink:

2 weken…ik zit nu na 1,5 jaar nog steeds daarmee.

Ik had de eerste tijd daarna nog wel hoop, maar zit er na dik een half jaar nog steeds mee. En heb niet eens iets officieels gehad met die jongen, een maand ofzo (nog niet eens, 3 week denk ik) intensief contact en hem gezien op feestjes en een paar keer gedate, meer niet… voel me er nog steeds kut over

Heb ik ook last van gehad… Wat bij mij echt hielp is negeren, alles wat je van hem hebt verwijderen. En dan kom je vanzelf een andere leuke jongen tegen (:

2 weken is echt niet zo lang meid, ik denk dat dit nog niet meteen over is. Het slijt langzaam en kan maanden tot jaren duren naargelang de situatie.

Dat is normaal, 2 weken is niet zo lang. Bij mij ging het pas écht over toen ik weer verliefd werd op een andere jongen, bijna een jaar later.

Ik heb het al vanaf september… en het wordt wel minder, maar het duurt nog wel even voordat het over gaat denk ik.

een vriendin van mij huilt 2 dagen en dan voelt ze niks meer, dan is er helemaal overheen en gaat ze weer gewoon door alsof er niks gebeurt is. terwijl ze echt verliefd was. ik snap niet hoe je er maar 2 dagen mee kan zitten, ik zou er maaanden mee rond lopen.

ik denk dat negeren het beste is, er is niet echt een oplossing waardoor het meteen overgaat behalve een veel leuker iemand tegen komen.

2 weken is inderdaad echt niet lang hoor! Helemaal negeren is inderdaad misschien het beste, ook al snap ik ook dat dat moeilijk is. :sob::muscle: