hoort hij hoog?

http://www.hm.com/nl/product/93179?article=93179-B#article=93179-B ik hb net deze broek gekogt alleen toen ik hm nog eens paste kwam die broek tot mijn navel, klopt dat en hoort dat? En als het niet zo hoort kan je die ook inkorten (van boven?)

Denk dat hij zo hoog hoort ja want zo ziet het er wel uit op de foto

kan je het van de bovenkant ook inkorten want iki vindt die broek geweldig maar die hoogt is egt lelijk vindt ik…

nee je kan de bovenkant niet inkorten…maar je kan er toch een shirt oberheen aan doen?

nee je kan de bovenkant niet inkorten…maar je kan er toch een shirt oberheen aan doen?

uhm er staat ‘lage taille’ in de beschrijving, dus het lijkt me niet zo logisch dat hij tot je navel komt… inkorten gaat waarschijnlijk niet werken, dus je kunt hem denk ik beter ruilen.

Ja hij hoort laag, wss staat het verkeerd aangegeven want het is een broek die tot je navel komt.

Ja, volgens mij wel. Een meisje uit mn klas heeft hem en bij haar komt ie ook tot op haar navel XD

Ik denk het wel.
Mooi vind ik dat.

Maar dat maakt toch niet uit? Als je het lelijk vind, gewoon shirt er over…

Ja, hij hoort zo hoog te zitten.

Ja hoor, naar de hoogte van de kontzakken en het kruis te oordelen hoort hij zo hoog.

Maak er high waisted shorts van :'D Oke, misschien een beetje te duur daarvoor, maar het is wel een goeie broek daarvoor dankzij het patroon en de kleur enzo!

Hij is toch helemaal niet duur ofzo ?

Hij is wel hoog, ik heb hem namelijk zelf ook!