Hoor van iedereen dat die met andere zoent!!

Ey meiden…
Ik vraag jullie hulp…
Iedereen zegt dat mijn boy met andere meiden zoent enz.
Maar hij zegt zelf van niet.
Mijn beste vriendin zegt ook als je daar komt dat die dan snel alle msnberichten wegklikt…
Wie moet ik nou geloven? :crazy_face:

Wie geloof je meer je beste vrienden of een jongen?
De meeste jongens ontkennen dat ze zijn vreemdgegaan tegen hun vriendin.

Als veel mensen dat zeggen, geloof ik dat toch eerder.

Hij zal het echt niet toegeven als het zo was.

Ik zou, gewoon nog even wachten, hoor je het van nog meer mensen?
Dumpen (=
En ik zou goed opletten als ik jou was =)

Als je bij hem thuis bent en hij gaat naar de wc lees je snel zijn gespreksgeschiedenis door

Confronteer hem er in iedergeval nog een keer mee

Tja, ik ken je relatie met iedereen die dat vertelt niet… maar wie vertrouw je meer. En als je het echt niet weet, dan controleer je hem, msn oid. Hij zegt toch dat er niets aan de hand is?

Mijne heeft het ook gedaan :frowning_face: heb het hem min of meer vergeven want ik kan ECHT niet zonder hem:(

Wat een asshole, je gaat toch niet staan liegen tegenover je vriendin (wat ie wrs wel doet, aangezien jouw echte vrienden dit allemaal zeggen). Ik zou toch gewoon even rustig met hem praten ofzo, en als ie dan nog ontkent… eh tja. Ik zou in ieder geval mijn vrienden denk ik geloven… Ze zouden toch nooit daarover liegen, dat zou wel erg laag zijn. En dan roepen mensen hier wel; DUMPEN, maar zo gemakkelijk gaat dat niet <_<

Ik ken een meisje en die geloofde dr vriendje. Nou twee weken later stond hij te zoenen met haar beste vriendin. Ze heeft hem vergeven en ja nu hebben ze weer…

Ons geloofde ze ook niet. Dus geloof je vriendinnen!

je beste vriendin ken je langer en waarom zou ze zoiets doen
zij wil het beste voor jou, ze zou over dit niet zo snel liegen!

Hoe lang heb je een relatie? En hebben jullie een serieuze relatie of nog een prille verliefdheid? En is hij een beetje een machotype? Confronteer hem er in ieder geval mee! Want die geruchten moeten ergens vandaan komen en ergens op gebaseerd zijn! Je kunt ook vragen welke meisjes hij dan zou hebben moeten gezoend en probeer met hen te praten (als het geen trutten zijn) want misschien heeft hij wel meerdere vriendinnen…
Trek iniedergeval geen overhaaste conclusies,

veel succes! :couplekiss_man_woman:

ik zou je vrienden geloven
want die wille toch het beste voor je en dan gaan ze niet zoiets verzinnen toch?xoxo

Ik weet niet hoe het daar in elkaar zit enzo, maar als iedereen het zegt en zelfs je beste vriendin, dan zou ik toch die beste vriendin enzo geloven… want die zou toch niet liegen? :crazy_face:
vriendinnen gaan altijd voor het vriendje zeggen ze maarja xD

-

idem.

Ik zou je vriend geloven. You gotta learn the hard way. Stel dat het niet zo is, dan zal hij jou dat nooit vergeven. Vertrouwen is inmiddels het belangrijkste in een relatie. Als blijkt dat iedereen gelijk had, heeft 'ie mooi pech gehad. Want hij is jou dan voor altijd kwijt!

Probeer de waarheid uit te vissen, want als je het uitmaakt & t bleek toch niet waar te zijn, kan je nog wel eens spijt hebben