hooikoorts

ik ben altijd heel verkouden, en ik heb ook nog eens hooi koort! :frowning_face:
ik gebruik wel oogdurppels en zoo… maar dat helpt soms niet zo,

je kunt medicijnen halen speciaal voor hooikoorts (bij de kruidvat bijv)

oowkee dankjee!!

Ja dat verkouden zijn komt door de hooikoorts. Ik dacht ook dat ik altijd verkouden was maar toen kreeg ik medicijnen van de dokter en nergens meer last van :wink:

eigenlijk bedoel ik dat ik het helejaar verkouden ben, en dat ik nu ook nog hooikoorts heb…

ik wordt er echt zo sago van

Ik heb ook last van hoooikoorst,
ik neem elke ochtend pilletjes daaarvoor…
dat help wel vind ik.

Ik was ook het hele jaar(altijd) verkouden XD Nu nooit meer eigenlijk. Maar ik ben ook nog voor andere dingen allergisch dus misschien jij ook wel ? en dat je daardoor altijd verkouden bent bedoel ik dan.

Ik heb ook hooikoorts, maar ben ook allergisch voor dieren. Was altijd het hele jaar door verkouden, nu heb ik medicijnen die dat in een keer verhelpt.

^ Dat ja. Ik ben allergisch voor katten en honden dus daardoor was ik het hele jaar verkouden maar met een maar pilletjes en neuspray is het bijna helemaal weg.

Heb alleen nog last van hoofdpijn en prik ogen als er veel pollen in de lucht zitten ofzo

^ Zelfde allergie? haha

ik heb ook ENORME hooikoorts,
daarom ben ik 2 en half jaar geleden begonnen met hooikoortsspuitjes elke maand, die helpen echt heel goed
heb er nu veel minder last van, nog wel beetje maar in mijn doen veel minder
heb daarnaast ook nog hooikoorts pilletjes die ik er bij gebruik.

ik denk dat je gewoon even langs de dokter moet gaan, deze kan je hooikoorts pilletjes voorschrijven of wat dan ook.

@Itachi dat heb ik ook idd, reageer jij ook zo heftig op stof? Gisteren bijv. ging ik mama helpen met schoonmaken, maar na een kwartier trek ik dat niet meer en moet ik echt stoppen… Ik heb dan ook wel extreem die allergie (categorie 7/8)

Ja als het echt heel stoffig is en ik moet een tijdje stoffen krijg ik het benauwd en ga ik om de seconde niezen enzo

Ah, ik begon ook te twijfelen of ik niet allergisch was voor huisstof. Heb gisteren nog op de bijlage gekeken bij de medicijnen. En daar staat ook dat het er voor moet helpen, maar bij mij niet dus xD.

^ Ik ben niet allergisch voor huis stof volgens de test bij de dokter maar ik reageer er wel op :’) Tenminste als het echt super vel is en ik adem het op haha

Ja bij mij kwam er ook echt alleen maar dieren uit… Zal er dan wel gewoon bij horen ofzo :’] Vraag me soms wel eens af hoe dat zal gaan als ik later op mezelf woon, en mn huis moet schoonmaken. Kunnen de buren van mn genies genieten haha :’)

Maar als je echt allergisch was voor huis stof dan reageer je volgens mij al op het kleinste beetje.
Haha ik hou niet van schoonmaken dus ik leef later vast in een stofnest en dan wordt ik gek van mijn genies :’)

Hahah lekker slim. Als we gewoon allebei schoonmaker huren ofzo. :’) Oh en, ik reageer ook op parfum o; moet ik ook niezen en alles. :’]

^ Goed idee :stuck_out_tongue: Met parfum heb ik gelukkig geen last haha

@ TS: Ga eens langs de huisarts en vraag om zo’n test want misschien ben jij ook wel voor meer dingen allergisch en dat je daarom altijd verkouden bent :wink: