Hooikoorts; Jeukende ogen.

Hebben jullie dat ook zo erg?
Zoja; Wat doen jullie er aan ?
Ik heb ook van die allergie pillen van de huisarts. Maar als ik het erg heb dan werkt niet zo goed dat mijn ogen niet meer jeuken. Ik heb ook zeg maar zo’n oogdruppel van de huisarts gekregen. Maar die prikt gewoon niet normaal. En vandaag in de klas had ik zo’n jeuk dat ik niet meer kon stoppen met wrijven. En als ik probeerde niet te wrijven dat had ik mijn koude fles water tegen mijn oog aan.

Wat doen jullie als je dat hebt?

-

Homeopathische pilletjes van dc. A vogel. Werken goed
in combinatie met:
neusspray
altijd een zonnebril buiten op
was niet buiten laten drogen

zo gaat het wel redelijk bij mij

Ik heb gehoord over een beestje dat je op je huid moet plakken, en die zorgt dat je hooikoorts je niet meer stoort zeg maar.
Ik heb het alleen niet zo op insecten die mijn huid in kruipen :’)

ik heb nu ook 1 oog helemaal zwart omdat ik heb zitten wrijven :'3

Ik heb ook neusspray gekregen, goed idee.
mijn moeder zegt ook altijd dat ik het moet op dat moment doe ik het dan wel maar niet echt gelijkmatig.
Dankjewel, ik ga eens proberen om het goed gelijk matig te gebruiken. :slightly_smiling_face:

Ik heb hooikoorts pilletjes en druppeltjes, daarmee hou ik het wel aardig vol. Maar als ik thuis nog last heb moet ik mezelf echt dwingen om er niet aan te zitten, dan wordt het alleen maar erger. En ik doe dan een beetje oogmake-up remover van de DA (van dat vettige spul) in mijn ooghoeken, dat helpt meestal wel :grinning: