Hoogtepunt van je dag!

Dit is een topic waarin je je hoogtepunt van de dag kan delen. Omdat daar wel behoefte voor is denk ik en ik een soortgelijk topic nog niet tegen ben gekomen.

Als die er al wel is, mag deze worden gesloten :slightly_smiling_face:

Ik begin
Ik heb mijn iPod Classic van 80gb die ik via Marktplaats gekocht had voor een schijntje in heel goede staat ontvangen. :grinning: en nu kan ik voortaan al mijn muziek meenemen want op mijn telefoon heb ik kei weinig ruimte :’) het is echt zo: 1 liedje erop, moet er 1 liedje af. en nu ben ik bliiiiiiiij.

ik ben een confrontatie aangegaan zonder dicht te vallen om vervolgens te huilen van frustratie c:

ik heb mijn haar voor het eerst gestijlt, en het is fantastisch.
haha, dit klinkt zielig :’)

Toen het tijd was om naar huis te gaan van mijn werk

Ik mag weer vakantiewerk gaan doen op dezelfde locatie als vorig jaar :grinning:

Mijn eyeliner zat goed

Meeten met een ‘nieuwe’ vriendin wat heel gezellig was (:

Leuk topic :sunglasses:

Dat m’n 4 jaar oude laptop gefixt is en ik niet alles kwijt ben :grinning: En de nieuwe kleding die ik heb gekocht tijdens het wachten op die laptop. Niet echt een hoogtepunt voor m’n bankrekening :’)

En dat het contract voor m’n nieuwe kamer officieel opgesteld gaat worden en ik dus echt in het centrum ga wonen :grinning:

Samen gegeten met een paar vriendinnen die ik bijna nooit meer zie :slightly_smiling_face:

Eh. Ik heb m’n benen geëpileerd :grinning:

Ik ben naar de kapper geweest en kocht daarna een tangle teezer :slightly_smiling_face:

Dat ik zomaar geld terug krijg van de belastingdienst, meestal moeten ze geld hebben…

Ik heb mijn nagels gelakt, en ik was eindelijk niet te ongeduldig, dus zijn ze niet verpest :grinning:

Wat een leuk positief topic!

Ik heb vandaag nog niet echt een hoogtepunt gehad omdat ik gewoon alleen maar lui heb zitten zijn. Hopelijk kan ik hier later schrijven dat ik iets tofs heb gedaan ofzo haha.

Ik denk dat die nog komt, want heb vandaag nog niks beleefd :’)

Eindelijk de inleiding van mijn scriptie (bijna) af & zometeen naar mijn vriend toe :slightly_smiling_face:

Ik had een goed cijfer voor een oefenexamen :sunglasses:

ik heb mn dode punten na 10 maanden eindelijk laten knippen…

Een vakantie geboekt met mijn vriend! Heb er echt zin in :grinning:

Dat ik eindelijk een bustier heb die past ^^