Hoofdstuk Doktersroman HEEELLLPP???

Okee in de nederlands klas schrijven we een doktersroman, iedereen een hoofdstuk. Eerst was ik blij want het klinkt als een leuk project, maar nu ben ik aan de beurt als vierde en de jongen voor mij heeft het hele plot verprutst:

Het ging dus over ene Angelique die heel erg rijk is en van mannen houdt. Ze is getrouwd met Roderick, maar ze hebben net een soort van ruzietje. Dus ze loopt rond en als het begint te regenen komt er iemand met paraplu achter haar staan helemaal charmant enzo en ze word verliefd. Deze gast heet Jean-Pierre.
Omdat ze ruzie met Roderick heeft wil ze niet terug naar huis deze nacht en vraagt ze aan Jean-Pierre of ze bij hem mag slapen waarop hij natuurlijk ja zegt. dan gaan ze, hij rijdt met zn auto en zij erachter aan. Terwijl ze rijden beseft Angelique pas dat dit misschien niet zon slim idee is, maar wanneer ze wil omdraaien is het te laat want ze is al in Jean-Pierres parkeer garage. en dan ziet ze hem vals lachen door haar spiegel.

Daar hield het verhaal op, en toen schreef die jongen voor mij het volgende hoofdstuk wat ongeveer zo gaat:
Angelique zit in haar appartement (hij was denkik vergeten dat ze rijk en getrouwd is want dan zou ze in een huis wonen met roderick) maarja ok en dan zit ze daar en de telefoon gaat. Het is Jean-Pierre, en ze hebben een vaag gesprek over dat hij wil dat ze langs komt maar ze weet niet zeker of ze het wel wil. Dan hangen ze op en Angelique is in de war, want ze is hartstikke verliefd op Jean-Pierre maar ze is niet helemaal zeker of ze hem kan vertrouwen.

Nou ok ik ben dus als volgende, en ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb een paar ideeen maar ik weet nog niet hoe ik alles kan fixen dus pleaaasee wat hulp!!! hier zijn mijn ideeen:

• angelique heeft het telefoon gesprek gedroomd en word wakker in jean-pierres bed of miss zelfs het ziekenhuis

• angelique zit nog steeds in haar apartement en ineens hoort ze Roderick in de keuken, die vraagt waar ze de hele nacht was en ze weet het niet?? maar dat zou niet uitleggen waarom ze in ‘haar appartement’ zit en wat roderick daar doet?

• angelique reed in de parkeer garage net op tijd weg en jean-pierre is dus geirriteerd en nu weet ze niet zeker of ze terug moet gaan…

dat was mijn inspiratie ik zou het erg aardig vinden als jullie me helpen…
xx

up?

huh dus eerst is ze bij jeanpierre en dan ineens thuis?!

Ja, zo heeft die jongen dat gemaakt.
ik denk dat ik ga schrijven dat dat telefoon gesprek een droom was en dat ze bij jean pierre wakker word en snel weg wil ofzo…

• angelique zit nog steeds in haar apartement en ineens hoort ze Roderick in de keuken, die vraagt waar ze de hele nacht was en ze weet het niet?? maar dat zou niet uitleggen waarom ze in ‘haar appartement’ zit en wat roderick daar doet?

Die vind ik het beste
dat ze niet weet wat er gebeurt is
en hoezo is het vreemd dat het haar appartement is, als zij het heeft gekocht en roderick bij haar is komen wonen?
appartementjes midden in het stadscentrum kunnen trouwens al gauw meer dan een miljoen kosten, dus dan kan ze nog steeds rijk zijn :stuck_out_tongue:

Dan moet je ervoor zorgen dat die droom later ook een betekenis heeft

dankjewel :grinning::smiley: ik heb die met die droom niet gedaan want dan zou ik inderdaad dei droom later terug laten komen en dan word mijn hoofdstuk te lang. ik heb die andere gekozen waar ze hem in de keuken hoort en het gaat tot nu toe best wel goed als verhaal