Hoofdpijnn

Bij mij op school gaat alles via de computer, ik zit maandag en vrijdag iets van 5 uur op de computer en donderdag 3 uur. en dan in het weekend nog een beetje voor huiswerk. ik heb dan zowat elke dag hoofdpijn. mijn ogen zijn goed want ik heb ze gister nog laten testen. weten jullie misschien waar het aan kan liggen? en wat ik kan doen ?

Dat ligt er dus aan dat je te lang achter de computer zit, want ik heb dat ook
altijd als ik er te lang achter zit. Vraag of je ook dingen schriftelijk mag doen
of ga even langs de huisarts om te vragen of hij er wat aan kan doen…

dit is mijn advies.

Heb ik ook! En heb er ook last van. Ik heb vooral last van geïrriteerde ogen. Maar omdat ik hetzelfde probleem heb, kan ik je niet helpen. Sorry

Dat komt doordat je te lang naar een scherm staart. Denk niet dat er echt iets aan te doen is.

Bij ons kan niks schriftelijk alles gaat via de computer…

komt doordat je te lang achter computer zit
niks aan te doen

Veel korte pauzes tussendoor nemen. Dit moet m’n zusje met Epilepsie ook en bij haar helpt het wel. :slightly_smiling_face:

Succes ermee!

Het lijkt me verschikkelijk om alles via de computer te doen op school. Lijkt me ook echt slecht trouwens (en dat is in jouw geval blijkbaar ook zo) en totaal niet motiverend. Ik zou vaak een pauze tussendoor nemen. Ga er even tussen uit en ga in de ‘officiele pauze’ lekker naar buiten al is het koud.