hoofdpijn

ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten.

ik heb als ik op school zit en ongeveer 3 blz. heb gelezen krijg ik last van hoofdpijn.
heeft iemand een idee wat dit is of tips?
ik wil echt geen bril.
(niet negatief bedoeld maar het staat mij niet)

lenzen (:

Je kan altijd een test doen bij een opticien en eventueel lenzen nemen ?

Grote kans dat je ogen verslechtert zijn, en er bestaat nog altijd zoiets als lenzen :grinning:

ik ben 11 dus ik weet niet of je dan lenzen mag?

Ik was BIJNA 12 toen ik lenzen kreeg?

Ik was 10 toen ik lenzen kreeg. (ja, dat mocht).

oke. maar eigenlijk durf ik niet naar de oogarts te gaan omdat ik bang ben dat ik dan toch een bril of lenzen moet :flushed:

Dan mag je wel lenzen, hoor.

Haha, ik moest op jouw leeftijd eigenlijk ook een bril/lenzen. Ik had het alleen niet verteld aan m’n ma. In de helft van het 2e jaar (ja, van de middelbare) had ik het maar aan m’n moeder verteld. Ik was het zat en kon steeds minder zien.

Als je niet naar de oogarts durft, dan moet je niet zeiken. Wij kunnen ook niet ruiken wat er met je ogen is en als je echt geen bril of lenzen wil dan moet je je ook niet aanstellen.

Tja dan maar hoofdpijn he (:

Een test bij de opticien…
Mhh de oogarts zei tegen mij dat het het beste is als je op mijn leeftijd toen (16) beter geen lenzen kon pakken omdat je ogen zo slechter werden.
Heb het uiteindelijk na een half jaar bril op in de les bril weer af lenzen gepakt.

Dat kan trouwens wel alleen een bril voor in de klas, gewoon een goedkope uitzoeken.

ik was ook 11 toen ik lenzen nam