hoofdpijn

[b][fgcolor=#FF0370][b]haay
ik heb een vraag.
heeft iemand van jullie ook wel eens zo’n last van hoofdpijn?;x
dat je allemaal vlekken en sterretjes ziet,
en de laatse 2 weken ben ik ook vet duizelig en misselijk,
ik ben al heel vaak voor mnhoofdpijn naar de dokter geweest maar die doet er eigenlijk niets aan ;x
hij zegt dat het migraine is
maar waarom ben ik nu opeens zo misselijk en duizelig er bij?

x[/b][/fgcolor][/b]

hm, misschien bloedarmoede?

je hebt migraine, heb ik ook.
ik heb ALLES geprobeerd, niets hielp.
het is echt kut.

Het zou ook heel goed een lage bloeddruk kunnen zijn. Dan ben je duizelig en zie je vlekken(zoals wanneer je te snel opstaat van bed ofzo), en heb je ook erge hoofdpijn…

Dat zijn gewoon de symptomen die bij migraine horen. Zoek maar eens op waardoor migraine kan worden veroorzaakt, een ader in je hoofd vergroot zich volgens mij, dan gaat er meer bloed door heen…

Men heeft nog niet heel veel wetenschappelijk onderzoek naar migraine gedaan en er is niet echt een middel ervoor. Meestal alleen pijnstillers om de pijn te verzachten.

Bekijk of je nek heel erg verkrampt als je hoofdpijn hebt; dat kan het ook veroorzaken. Let op je Cafeïne-gebruik (thee, koffie, redbull etc.).

ik zelf heb ook migraine heb inderdaad ook alle medicijnen geprobeerd en zit nu te denken aan accupunctuur iemand daar ervaring mee? ik heb het zelf 1 tot 2 keer in de week migraine en zonder medicijnen moest ik ook overgeven dus ik denk ook eigenlijk dat het migraine is. Dan kan je heb beste tegen de dokter zeggen dat je wil dat ze je doorverwijzen naar het ziekenhuis want daar helpen ze je echt met verschillende methodes om het juiste medicijn voor je te zoeken echt heel fijn. ook al heeft het bij mij niet geholpen (maar misschien omdat ik het in erge maten heb) maar bij sommige mensen wel. Sterkte ermee.

misselijk en duizelig zijn hoort bij migraine.
ik heb ook migraine, ga naar een andere dokter en vraag medicijnen! want die zijn er… alleen niet alle dokters nemen het serieus.

jawel er zijn echt medicijnen die beter werken dan normale pijnstillers en echt voor migraine goed werken.
en ze zijn er laatst achter gekomen dat het een bepaalde afwijking is in je hersenen

ik heb idd als ik opsta dat ik dan allemaal zwarte vlekken zie en zo duizelig dat ik me echt ergens aan vast moet houden anders val ik,

altijd als ik hoofdpijn heb ga ik douchen maar als ik de douche uit doe heb ik het meteen weer :blush:
echt niks helpt
maar dankje voor jullie reacties, ik denk dat ik naar de dokter ga en vraag om een verwijs brief naar het zieken huis want daat is een speciale hoofdpijn afdeling :blush:

ik heb het ook. ;s
en kben ook de hele tijd moe…

Ja dat heb ik ook gehad,
dan kreeg ik eerst allemaal sterretjes en vlekken voor mn ogen
en dan wist ik dus eigenlijk al dat ik daarna hoofdpijn zou krijgen en dus ook misselijk en duizelig zou worden…
Daarvoor ben ik ook naar de dokter geweest, je kunt er eigenlijk niet zoveel aan doen,
maar wat mijn dokter advieseerde (ik weet niet of je precies hetzelf hebt) als je die vlekken begint te zien, meteen al 1,5 of 2 paracetamol nemen, dan kon je misschien voorkomen dat je de rest ook zou krijgen…

En het is idd wel gewoon migraine

oke bedankt (L)

En misschien een rare vraag,
maar ben je al ongesteld geweest?
Want ik had dat totdat ik het de eerste keer werd en heb het daarna nooit meer gehad

Nou, vorige week donderdag had ik het ook:$ en toen die dag daarna werd ik wel ongesteld,
maar mn moeder zei dat je meestal de eerste keer er best wel lang last van hebt. maar ik had maar 2/3 dagen
en vanmiddag had ik dus weer hoofdpijn draaierig misslijk en alles :blush:
dus naja zowat

In het begin is het meestal ook heel onregelmatig ja,
misschien dat t daarna als er regelmaat in zit weggaat?
Ik weet t ook niet hoor, maar hoop t voor je

mijn moeder heeft ook vaak migraine.
en is dan ook vaak misselijk.
ik denk dat het er bij hoort
strekte

Ik zou je ook nog laten testen voor een bril. Bij mij dachten ze eerst dat ik een bril nodig had, maar uiteindelijk bleek het door de puberteit te komen, plus dat ik te weinig drinkte. Ik had 2/3 keer per week hoofdpijn, inmiddels bijna nooit.

ja ik moest ook al een keer een test doen voor een bril
maar dat hoefdeniet ofzo…
maarja, vandaag de dokter gebeld, ik dacht ik doe het toch maar
is die op vakantie -.-