hoofdpijn

hee meiden,

ik heb echt bijna iedere dag last van hoofdpijn.
ik wordt er echt gek van en weet niet hoe het komt.
is er misschien iemand die dit ook heeft? of iemand die weet hoe het komt en hoe ik ervanaf kom?

xx

ga eens n keer langs een opticien! Kan zijn dat t aan je ogen ligt.

En heb je spanningen? stress?

Anders zou ik gewoon n keer afspraak bij de dokter maken!

Ja het zouden inderdaad goed je ogen kunnen zijn, daar kun je echt veel hoofdpijnklachten van krijgen namelijk. Laat ze eens nakijken en anders kun je dat in ieder geval uitsluiten.

Ik heb ook best wel vaak hoofdpijn, van de spanning en ik ben ook supervaak verkouden. Een afspraak bij de huisarts is natuurlijk zo gemaakt :slightly_smiling_face:

Echt een keer naar de dokter gaan. Dat is erg belangrijk, als je altijd hoofdpijn hebt.
En even kijken of je wel voldoende drinkt, want van uitdroging krijg je ook hoofdpijn.
Wanneer heb je hoofdpijn? De hele dag door, alleen als je uit bed komt, of juist 's avonds? Wordt het gedurende de dag erger, of neemt het juist af? Zijn het aanvallen?
Hoe voelt je hoofdpijn en waar zit het in je hoofd? Je hele hoofd, een plek, stekend, dreunend en bonkend, of zeurderige pijn?
Ik hoef hier geen antwoord op, maar het is voor de huisarts goed om dit vast op te schrijven.

Zoals eerder gezegd: Ga langs de huisarts.

Er zijn zoveel redenen waarom je hoofdpijn kan hebben. Zelf heb ik meestal om deze redenen er last van:
-Te weinig vocht (dus meer drinken)
-Te weinig zout (ipv paracetamol pak ik dus een zak chips :’))
-Te weinig slaap (eerder naar bed en niet stiekem tot laat online blijven)
-Gespannen nek (wij hebben spul dat heet Yin-Yang en dat werkt perfect hier voor. Had mijn moeder ooit op de huishoudbeurs gescored. Ook een warme sjaal in huis dragen werkt goed.)[font=Verdana]

upje