hoofdpijn van nagellak

Kan dat? want ik heb nu erge hoofdpijn nadat ik mijn nagels gelakt had.
Gisteren had ik dat ook…

geen idee… x)

misschien ben je overgevoelig voor iets wat erin zit?

Het beste is niet in de kamer te blijven zitten waar je je nagels hebt gelakt, je kan het beter ergens doen waar een raam ver open kan (of doe het in de badkamer ofzo)

ik heb dat altijd. ook al heb ik het maar 1 minuut gebruikt. ik denk dat het ligt aan een stof wat erin zit als je dat inademt?

Dat kan. Ik heb dat ook soms. Volgens mij komt dat door die chemische stoffen ofzo.

Of in de keuken, met de afzuigkap aan ;-).

dat stink inderdaad het is niet goed voor je

Ik krijg het altijd van nagellakremover, niet van nagellak zelf.

Same here.

Dat heb ik ook wel eens, doe het nu met mooi weer buiten

Dat heb ik ook altijd

als je bij ieamand die slaap een watje met nagellakremover(met aceton) onder zn neus legt, is de kans enorm groot datie flauwvalt of zelfs niet meer wakker word uit zijn slaap . nagellak zal ook wel zoiets hebben, kan ook niet gezond zijn.

wat ik doe met nagels lakken: in de badkamer of buiten, en daarna daar weggaan en als je het nog lang blijft ruiken gewoon als je rondloopt je handen in water doen.

idd, buiten je nagellak erafhalen & lakken is het beste denk ik. ik was ook mijn handen en nagels altijd extra goed als ik nagellakremover heb gebruikt, want bij mij blijf ik dat altijd nog langer ruiken.

De geur van nagellak is wel heel sterk, het kan zijn dat je hier voor gevoelig bent? Er zitte ook giftige stoffen in enzo. Is niet goed voor je om veel in te snuiven

Kan heel goed komen door de nagellak! Ik was een keer bij een vriendin aan het logeren en toen we onze nagels aan het lakken waren, was ik bijna flauw gevallen. Kwam ook door die geur.

heb ik ook altijd hoor, ik zet gewoon mijn raam even open totdat de nagellak lucht weg is

Ik heb dat ook áltijd. vreselijk

ja heb ik ook altijd, nagels lakken doe ik dan maar gewoon niet of buiten maar ik heb het ook met deo en haarlak enzo verschrikkelijk! in de klas op school, je kan geen kant op! zucht…