Hoofdpijn, misselijk..

Hallo,
Ik heb al meer dan een week heel veel hoofdpijn. Ook ben ik erg misselijk. Maar ik eet wel gewoon, misschien wel wat minder. Ook ben ik altijd wel moe en voel me heel slap. Botspijn en spierpijn zit er ook nog eens bij. En niet te vergeten, mijn concentratie op school is ook helemaal weg. Ik zit nu 2 dagen thuis en er is niet echt vooruitgang. ik heb overigens geen koorts. Zijn er meer mensen die dit bekend voorkomt? En heeft er iemand misschien advies? Ik denk dat als ik naar de dokter zou gaan er toch niks anders uitkomt, dan gewoon thuis uitrusten…
:anguished:?

Naar de huisarts gaan?

Edit: sorry je zei al dat je denkt dat er niks uitkomt, uhh ja dat denk ik ook, dus gewoon afwachten. Volgens mij heeft iedereen dit wel eens.

Ik zou alsnog even naar de dokter gaan zodat je bloed kan laten prikken, beter een keer teveel dan een keer te weinig denk ik altijd bij mezelf.

Ja zowiezo langs de dokter gaan. Je hebt er al een week last van dus denk wel degelijk dat het echt iets is, het zou erg zijn moest hij zeggen dat het niets is… En idd bloed laten trekken! Dan kunnen ze zien of je eventueel vitamines te kort hebt ofzo

@iedereen
hmm, ja misschien toch maar langs gaan idd.
En ja, kan altijd proberen, maar ben niet zo fan van de dokters en al helemaal niet van het bloedprikken…

Alsnog langs de huisarts gaan. Volgens mij ben je gewoon een beetje slapjes, en is het over een paar dagen wel over.