Hoofdpijn door een bep persoon

Ik woon niet meer thuis, maar ga wel regelmatig langs.
Nu heb ik een jonger zusje (11 jaar) en als ik er ben dan zit die heel de tijd te zagen, roepen, schreeuwen, … dat ze zich verveelt en bladie blada.

Ik krijg daar dus echt super veel hoofdpijn van, dikwijls zelfs dat ik gewoon in bed moet liggen met het licht uit (terwijl ik normaal nooit geen hoofdpijn heb).
Hebben jullie enig idee hoe ik mijn zus ermee doet stoppen.
Want kan moeilijk zeggen tegen mijn ouders, ik kom niet meer door haar (mijn zusje).

een bep persoon wtf?

het klinkt als migraine.

Weet je zeker dat er niet een andere factor in dat huis is wat je hoofdpijn veroorzaakt?

je zusje er mee confronteren?

bep persoon = een persoon die veel bept (kletst)
denk ik.

maarre, heel lastig… wat je er aan kunt doen… iets leuks met haar doen zodat ze zich niet verveelt en dus ook niet gaat krijsen om die reden? en dat je dan iets doet waarbij ze niet zoveel hoeft te praten :3

waarschijnlijk wil ze aandacht van je, daarom doet ze zo druk.

nee want bij mij thuis heb ik dat absoluut niet. En als mijn zusje bvb niet thuis is en ik ga naar mijn ouders heb ik dat ook niet echt.

Het voel ook een beetje aan als migraine maar al geluk iets minder erg.
En ik heb ze er al eens mee geconfronteerd en ze lachte er alleen maar mee.

ik denk dat ze door een bepaald persoon bedoelt.

bep = bepaald ja
En ik wil er wel mee spelen maar als ik 10 dingens op noem op te doen, vind ze ze allemaal saai of doet ze het niet graag.
Ja dan weet ik het ook niet meer

.

Ik vraag dat ook altijd wel van kan je rustiger zijn aub en dan is dat voor 5 min goed en ze is het vergeten erna

Vraag wat zij graag wilt doen. Misschien zeurt ze daarna niet meer en kan je rustig met je ouders beppen? :grinning:

Dat weet ze zelf niet wat ze wilt.