Hoofddoek

Nou ja, ik draag dus een hoofddoek. Ik zou alleen nog wel wat aan mijn uiterlijk willen blijven doen enzo. Heeft er iemand misschien tips? Wat voor make up (niet te zwaar) ik kan gebruiken, bijvoorbeeld?

uhm, misschien oorbellen, als je die kan zien? redelijk grote dan :'p

Mascara?:'3

Mascara? Eyeliner? Oogschaduw?

:meisje:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

'tis net hoe gek je het wilt maken.

Gewoon zo natuurlijk mogelijk.
Wat vind jij zelf fijn?

maar als je een hoofddoek draagt is het niet de bedoeling, dat je je hele gezicht onder de make-up smeert. wss bedoelt ze dat.

OT: ik zou gewoon mascara doen, mss af en toe oogpotlood ofzo.
verder niet te veel

ik vind het een beetje een rare vraag. je weet wat voor make dingen er zijn, dan kan je toch voor jezelf bepalen wat goed is en wat too much, hoe kunnen wij dat voor jou beslissen?

als je nou even een foto plaatst kunnen wij jou advies geven.

Ehm, sjah.
Oorbellen zie je niet.
En make-up?
Dat is alles denk ik.

Ahahaha x’D

Maar ben het wel met haar eens.

dat bedoel ik ook niet. het is toch zo dat als je een hoofddoek draagt, dat het dan niet echt gepast is als je dan nog echt veel make up gaat dragen.

je draagt make-up om je aantrekkelijker te maken! en je draagt een hoofddoek om je aantrekkelijkheid te verbergen… zie je de contradictie?
natuurlijk zijn er ook mensen die make-up gebruiken om er fatsoenlijk uit te zien.Dus niet om er verleidend uit te zien.

Dat was precies wat ik wou zeggen :slightly_smiling_face:
Ik zei het alleen iets vager…

Meisje uit mijn klas draagt ook een hoofddoek.
Zij draagt daarbij gewoon mascara en soms een foundation.
Staat gewoon lekker casual net zoals bij meiden die geen hoofddoek dragen.
Wat ik wel typerend vind, is dat bij veel meiden het gezicht beter uitstraalt als zij hun wenkbrauwen goed geepileerd hebben.
Als je daar op let en gewoon lekker casual mascara draagt, straal je genoeg.

Je kan gewoon hetzelfde dragen als wij hoor, als je dat zou willen. Een meisje in mijn klas draagt er ook een en die gebruikt gewoon wat oogschaduw een oogpotlood en een mascara. Bij schoolfeesten maakt ze vaak een subtiele smokey eye