Hoofddoek dragen D:

heee, allemaaal ;3 ik ben nu ZO OUD (volgens mijn moeder)dat ik een hoofddoek meot dragen omfg. weet iemand welke manieren leuk zijn om ze te dragen? dan kan ik en beetje afwisselen.

Alvadt bedankt !<3
xoxo sunner

ga je nu alleen een hoofddoek dragen omdat het van je moeder moet?

ga je nu alleen een hoofddoek dragen omdat het van je moeder moet?

oke, dit is niet waar je om vraagt, maar ik zou geen hoofddoek gaan dragen alleen omdat je dat van je moeder moet. Praat er met haar nog eens over, want het is jouw lichaam/haar/leven, en als jij dat niet wilt, moet je het ook niet doen ook.

Als het van je moeder moet en je wilt het zelf niet en je kan haar écht niet overhalen om niet te dragen,

ga eerder naar school en doe hem af.

Uhh, wat is dat voor een oplossing? xD

^ Als ze hem op moet en niet wil

is het niet zo dat je uiteindelijk zelf mag kiezen of je een hoofddoek draagt of niet? Want lang niet alle meisjes die hun geloof delen met jou dragen een hoofddoek.
Als je hem niet wilt dragen, kan je dan niet gewoon je ouders duidelijk maken dat je hem (nog) niet wilt dragen,
het is tenslotte jou leven,
en daarbij, je bent nog maar 12

ik dacht dat meisjes een hoofddoek kregen als ze ongesteld werden :slightly_smiling_face: ? heb ik gehoord.

Doe hem om, en zodra je de deur uit bent, doe je hem weer af.
I thinks that’s the best way to wear it darling ;p

Ja en dan ziet een kennis van haar moeder haar en vertelt het dan aan haar moeder.

Praat met je moeder dat je het (nog) niet wil dragen.

Dan denk ik wel dat de boodschap duidelijk is. Dat ze 'm namelijk echt nog niet wil dragen.

http://www.girlscene.nl/fashion/kledingtips/2007/oktober/Hoofddoekjes
http://forum.girlscene.nl/forum.php/Fashion/_Combinaties_voor_meiden_met_hoofddoeksjaal/list_messages/165387/0

Het lijkt me een betere plan om met haar moeder te praten. Dan los je het probleem vanaf de wortel zegmaar.

ja, me2.
volgensmij vind je het niet heel erg.
zo klink je.
maar, misschien op internet.

Het principe van hoofddoek dragen is juist dat het je eigen keuze is. Dus niet gedwongen door iemand anders.

dus als je moeder zegt dat je van een brug af moet springen doe je dat ook?

ff een vraagje aan jou: wil je het of wil je het (nog) niet?

Wil je hem dragen of niet?
Zo nee: praat er over met je moeder. :slightly_smiling_face:

Zo ja: ga samen met je moeder shoppen en kijk voor een leuke, misschien in een neutraal kleur zodat je het met veel kan combineren?

Op Girlscene zijn er ook topics over combinaties met een hoofddoek.

Edit: oh, Artemiss heeft die al gepost :slightly_smiling_face: