honk 2 overslaan?

Mijn vriend en ik zijn nu iets meer dan een maand samen en ik wil wel verder gaan zegmaar. Ik vond die honken altijd maar een beetje raar maar ik heb begrepen dat:
honk 1= zoenen
honk 2= vingeren pijpen enz…
honk 3= sex
Ik zie dus honk 2 eigenlijk niet zo zitten… maar hoe maak ik dat duidelijk aan mijn vriend zonder hem een slecht gevoel te geven ofzo?
Kun je niet eerst naar honk 3 en dan later honk 2 :p?

Misschien kunnen jullie beter terug gaan naar alleen handjes vast houden ofzo. -.-

tuurlijk kan je eerst 3 doen en dan na een tijdje kan altijd ‘honk’ 2 doen en raar zal ie het vast niet vinden, gewoon doen dus

Waarom wil je wel honk 3 en niet honk 2?
Ik zelf vind het niet echt een logische volgorde.

Maar je kan toch gewoon zeggen dat je het niet wilt want je bent er niet klaar voor of iets?

edit: Nee, dat van er niet klaar voor zijn is dom. Gewoon zeggen dat je het niet wilt.

Nou, als je dat ding erin wilt krijgen moet je toch echt aan honk 2 doen lijkt mij.
Anders word het een pijnlijke ervaring xd

hahahaha je hoeft heus niet persé die volgorde te doen :’)

Waar slaat dat nou weer op?

Eerst honk 3 en dan honk 2? Aparte volgorde.
Zou het wel gewoon uitleggen, denk niet dat hij het zo erg vindt eerlijk gezegd. :")

oke, het kan best!
bij ons hebben we het rijtje:
1=zoenen
2=achter bh/voelen enzo
3=aftrekken
4=vingeren
5=pijpen
6=beffen
7=neuken

paf.

Ik denk niet dat je zomaar ineens seks kunt hebben zonder honk 2 te hebben gedaan. Ik denk dat je dan gewoon niet klaar bent voor seks.

Wat een verschrikkelijke benaming, die honken :stuck_out_tongue: Wie heeft dat ooit bedacht?
En het kan prima hoor, je moet gewoon de volgorde aanhouden waar jij je fijn bij voelt. Ik snap je gevoel opzich wel.

whaha,
er zijn overal andere regels
maar doe gewoon wat jij het beste vind.
hoef je je geen problemen over te maken :wink:
maar hij is je vriend, daar hoor je goed over te kunnen praten met hem
hij zal vast wel begrip hebben =D

Het handige aan ‘honk’(honk!honk! wat Amerikaans weer blegh) 2 is dat je zo elkaars lichaam leert kennen en er achter komt wat je lekker vind.

hmm het kan maar waarom wil kje geen voorspel?lijkt me niet lekker zonder voorspel?

en waarom wil je na een maand al sex?

Omdat je je druk maakt over honken, en niet ´nummer 2´ wil/durft te doen, dat vind ik nogal kinderachtig. Dus misschien ben je wel nog helemaal niet klaar voor sex. Daar sloeg het op.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Kloot link=topic=151404.msg5188299#msg5188299 date=1271270080]
Ik denk niet dat je zomaar ineens seks kunt hebben zonder honk 2 te hebben gedaan. Ik denk dat je dan gewoon niet klaar bent voor seks.[/quote]

honken? wat is dat. Ik voel me oud.

Doe wat jij en je vriend willen niet welke volgorde iemand anders heeft bedacht.

Ik snap dat ergens wel hoor. Ik persoonlijk vind orale seks intiemer dan neuken.
Het is gewoon meer “in your face” zeg maar :stuck_out_tongue:

Kun je ook wel wat aardiger zeggen

ik zou het niet meer met je eens kunnen zijn.