Honk 2 (A)

Ik heb een probleempje (A) m’n vriend en ik zijn het er over eens dat we wel klaar zijn voor ‘honk 2’ zeg maar… maar mijn vriend is heel erg verlegen en durft niet de eerste stap te zetten… ik wil graag de eerste stap zetten maar ik weet niet pcies hoe ik moet beginnen :frowning_face: kan iemand mij helpen?

xx

wat zie jy als honk 2?

gezellig filmpje kijken op de bank! (romantische film) en dan als hoofdpersonen kussen moet je dat ook doen. rest volgt vanzelf :wink:

honk 2?
wuhaha, ik ben niet zo van dat “honken” gedoe.

honk 2. is dat zo bij softbal als je dan naar het 2e honk moet rennen enzo xd. A-HA-HA, jk nee i know what u mean… but not exactly. OO sooo explain por favor xd.

zo hehe : kan iemand my eens ene keer gewoon ff alle honken op een rytje zetten : ikvoel me altyd zo stom om te vragen :
uuhw jhaa, wat bedoelje der precies mee dann ?
je weetwel honk 2 !
jaa wat is da PRECIES dann ?!!

:stuck_out_tongue:

Honk 1: zoenen
Honk 2: vingeren/aftrekken
Honk 3: pijpen/beffen
Honk 4: sex

OOO zoo xd. nah zeg dat dan gewoon he xd. Nah euhm… gewoon er niet echt een te big deal van maken denk ik . 0=]. gewoon als je met hem zit te rommelen niet twijvelen en gewoon verder gaan. n__n

HAHAHA oookee
njaa precies wat SQUARECLOUD zegt dann dnek ik :slightly_smiling_face:

doe gewoon heel subtiel zn riem los en alsie niet protesteerd zit je goed haha

nou als hij het er mee eens is dat jullie er klaar voor zijn.
dan zal ie t vasst niet erg vinden als je er mee begint ;p
dus gewoon lekker bij elkaar gaan liggen/zitten, en dan beetje zoenen en dan komt t vanzelff :slightly_smiling_face:

wow, ik dacht dat er meer honken waar en ook niet zulke grote sprongen xD ik bedoel maar, van zoenen naar aftrekken is nogal wat. Uh, ik denk dat het gewoon van zelf moet komen toch, je gaat toch niet een avondje plannen om elkaar even lekker te vingeren/aftrekken xD

Inderdaad… Ik moest eigenlijk best wel lachen toen ik de ‘honken’ zag xD
Beetje verschillende dingen he… Zoenen en aftrekken/vingeren.

Het klinkt trouwens zo niet sexy in het nederlands.
Hahaha ik ga je is even aftrekken.

strelen miss? breng ze hand gewoon naar die plek en dan komt het wel:)
honk 2: mm gewoon beetje zoenen, dan miss over DE plek strelen en dan gulp open en… hahah dat merk je zelf wel:P

Nou, dat ligt per persoon verschillend hoor. Er is niet één soort manier om ermee te beginnen. Maar als je het voor de eerste keer doet, als jullie lekker zitten te zoenen, kan je een beetje over zijn buik en broek strelen. Vindt hij het niet erg, dan doe je zijn broek open en de rest volgt vanzelf. Het is een beetje uitvinden in het begin en het zal misschien niet meteen vloeiend gaan, maar als je het gewoon een keertje doet dan went het vanzelf.

Ben het helemaal met Harpa eens! :slightly_smiling_face:

hahaha zo droog. nee dat moet toch idd ook wel spontaan gaan lykt me.

zou het in stapjes doen.
eerst een keer gewoon met je had op zn pik maar wel op zn broek, dat je zn ding wel voelt wel maar, en een andere keer wel echt. ?

dit zijn toch de honken?

1. zoenen
  2. onder truitje
  3. vingeren
  4. aftrekken
  5. beffen
  6. pijpen
  7. vrijen

dacht ik hoor. maar ik weet ook niet hoe ik echt moet beginnen met
( in mijn geval ) honk 3, en in dit geval dus honk 2 … :stuck_out_tongue: