Hongerspelen-achtig leesvoer?

Hoi allemaal,

Ik ben best wel een fervent lezer en na de Twilight saga, de Hongerspelen trilogie en de Darkest Powers trilogie ben ik toe aan nieuw leesvoer!
Heeft iemand nog suggesties voor leuke boeken die ik lekker op vakantie kan lezen?
Boeken als Incredibly Close and Extremely Loud, Boy in the Striped Pyjamas en Life of Pi spreken me ook erg aan… :slightly_smiling_face:

Ik heb echt ff hulp nodig, want Bol.com blijft me maar Mannen die Vrouwen Haten aanraden of hele gekke fantasy-boeken :frowning_face:(

Game of Thrones? Probeer anders meer in de richting van films/fantasy te zoeken.

Dat is echt niet mijn smaak qua boeken, dus sorry!

Upje :slightly_smiling_face:

Insurgent (toch?) in ieder geval in het nederlands Inwijding van Veronica Roth, is hetzelfde genre, ik houd er ook erg van!

Is die ook in het Nederlands geschreven?

hetzelfde hier, ik heb net de hongerspelen gelezen en nu heb ik Matched - Ally Condie gereserveerd. :slightly_smiling_face:

Dus ik blijf even volgen!

http://www.bol.com/nl/p/i…GOT0020081001004011806669
Die lijkt me ook leuk ja!

Game of Thrones is iets TE fantasy-achtig (heb er 1 boek van gelezen) Ik vind weerwolven & geesten leuk, maar vreemde elfen vind ik dan weer niets. Maar bedankt voor de tip! :wink:

The chemical garden serie (tot nu toe 2 delen: verwelken en vrees)
En de stad de beenderen en stad van vuur.

Die vond ik erg leuk en zijn fantasy achtig

Klinkt heel gaaf, bedankt! :grinning:

Probeer De Grijze Jager, of “Het Magische Wandtapijt” of “De Alchemist”. Allemaal series.

die boeken van veronica roth, is dat een trilogie? en in het nederlands?
zo ja: wat zijn de 3 delen want ik heb al zitten googlen maar ik word er niet veel wijzer van…

Ik vond de twilight serie & the hunger games zeer goed & nu lees ik voor de tweede keer (omdat ik het zo leuk vond) de wings-serie.
Het zijn vier boeken (vierde boek is nu uit) Wings, Spells, Illusions & Destiny van Aprylinne Pyke. Het is fantasy, en er staat op de cover dat Stephanie Meyer het een opmerkelijk debuut vind. Het is zeker iets voor de lezers van Twilight, maar als je the hunger games leuk vind zal je dit ook wel leuk vinden :slightly_smiling_face:

Het dertiende verhaal van Setterfield

Beetje mysterieus boek, perfect voor op vakantie. Als je samenvatting oid ervan op internet leest dan klinkt het een beetje als een boek voor 40 jaar oude vrouwen zegmaar, maar ik las het boek een paar zomers terug en vond het prachtig.

Als je voor iets serieuzer wilt gaan: 1984!

Van de trilogie zijn er nu twee van de drie boeken uit. Het eerste boek heet Divergent (Inwijding in het Nederlands) en het tweede Insurgent, daar is nog geen vertaalde versie van. Het derde boek is er nog niet, de naam is ook nog niet bekend.

Dat staat gewoon op wikipedia… :’)

Maar ja, het is een trilogie, er zijn nog maar twee delen uit waarvan eentje in het Nederlands volgens mij. De delen heten Divergent en Insurgent.

bedankt ^^^

The Chemical Garden Trilogie - Lauren Destefano
Gone - Micheal Grant
Kronieken van de Onderwereld - Cassandra Clare
De geestenjager - Joseph Delaney

ik weet niet of jij ze leuk vind. het zijn allemaal series.

Starters ! van lissa price Super boek !