Hongergevoel een fijn gevoel.

Hoi,

Ik merk bij mezelf dat ik het gevoel van trek/honger een fijn gevoel vind.

Herkent iemand van jullie dit ook?

(P.S. Ik eet goed en ik ben gezond verder hoor! :wink:)

Nee, ik heb het tegenovergestelde. Ik word gigantisch chagrijnig en kan niet meer normaal functioneren als ik honger heb. Ik raak ook niet over mijn honger heen, zoals sommige mensen wel eens zeggen.

Hihi! Dat kan ook.:laughing:

Ik voel me juist ellendig als ik écht honger heb.

Ik word juist heel raar als ik honger heb, helemaal duizelig enzo…

Ik begin duizelig te worden en licht misselijk. Ik kan me iig niet meer goed concentreren als ik echt honger heb.

Ik herken dit wel. Ergens kan ik zelfs beter leren op het moment dat ik honger heb en ik word er ook niet vaak chagrijnig van, soms vind ik het best wel fijn gevoel in je maag ja. Best vreemd haha.

Ik herken het wel ja. Soms vind ik het ook wel een fijn gevoel, weet niet hoe het komt. Er zit sowieso een verschil bij mij tussen lichamelijk honger hebben (leeg gevoel in maag maar geen trek in eten) en het hongergevoel hebben.

Inderdaad, krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij jouw opbiechtingen

Eh nee… ik word chagrijnig als ik niks te vreten heb.

Ik word altijd kapot misselijk en chagrijnig.

Hangt er vanaf…
Soms kan ik er heel chagrijnig van worden, maar soms vind ik 't ook fijn?? Als 't niet te erg is en als ik dan niks eet, dan heb ik zo’n gevoel van controle ofzo. Lastig uit te leggen hahaha

Maar zoals jij ook zegt, ik eet gewoon goed & gezond dus 't is niet dat ik meals skip.

lol

Nee, ik kan dan zó misselijk worden dat ik gewoon niet meer normaal kan lopen. Dat heb ik 's ochtends wel eens…

https://media.riffsy.com/images/074439b5bdfedafbbe147f4e9988f341/raw

Is dit nodig? Als je in het opbiechttopic geen omg-reacties mag plaatsten, dan neem ik aan ook niet elders op het forum.